۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷

وحید شمسایی در گفتگو با مهر:

بازی با تیم برادرم حاشیه ندارد/ باید شکست مقابل دبیری را فراموش کنیم

بازی با تیم برادرم حاشیه ندارد/ باید شکست مقابل دبیری را فراموش کنیم

مربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به رویارویی با تیم برادرش در هفته سوم لیگ برتر گفت: این بازی هم جزیی از زندگی است و هیچ حاشیه‌ای نخواهد داشت.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم برابر تیم ماهان تندیس قم، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: ما بازی قبل را واگذار کردیم و باید شکست مقابل دبیری را فراموش کنیم. اکنون دیدار برابر ماهان تندیس را پیش روی داریم که برای ما خیلی اهمیت دارد. در این  چند روز سعی کردیم تا بازیکنان جوان را برای دیدار روز دوشنبه از نظر روحی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار روز دوشنبه برای ما از اهمیت بالایی برخودار است، افزود: اگر بخواهیم از بالای جدول دور نشویم باید این بازی را ببریم و 3 امتیاز کسب کنیم. ماهان تندیس هم از تیم‌های بالای جدولی است و کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ما در دو هفته ابتدایی خارج از خانه بازی کردیم و این برای نخستین بار است که در خانه بازی می‌کنیم.

مربی - بازیکن تیم تاسیسات دریایی در خصوص اینکه برادرش هدایت تیم حریف را بر عهده دارد، تاکید کرد: این بازی هم جزیی از زندگی است. برادرم برای تیم خودش تلاش می‌کند و من هم برای تیم خودم. همه چیز سر جای خودش قرار دارد و بازی بدون حاشیه‌ای خواهیم داشت. امسال ما تیم را بدون حاشیه به میدان می‌فرستیم و بازی مردانه ای را به نمایش می‌گذاریم.

شمسایی همچنین گفت: هنوز بازی کردن مصطفی نظری مشخص نیست چونکه به خاطر در رفتگی انگشت پا دچار مشکل شده بود. از طرفی مجید رئیسی به خاطر بیماری مشکل دارد و به این دیدار نمی‌رسد. در آخرین تمرین که امروز برگزار می‌شود تصمیم نهایی را می‌گیریم.

کد خبر 2369962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha