۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی - اینچئون

جمالی و محجوب دوشنبه به دیدار رقبای خود می‌روند

جمالی و محجوب دوشنبه به دیدار رقبای خود می‌روند

تیم ملی جودو کشورمان در روز پایانی رقابتهای جودو در بخش انفرادی دو نماینده در اوزان سنگین دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که در اینچئون کره جنوبی جریان دارد در وزن 90- کیلوگرم محمد جمالی در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس "اودی طیب" از فلسطین را پیش رو دارد. جمالی در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی برنده مبارزه ژاپن و عربستان را پیش رو دارد."یوشیدا"ی ژاپنی که به نظر می رسد با برتری مقابل نماینده عربستان به دیدار جمالی خواهد آمد دارای رنکنیگ 27 جهان است که 12 مدال طلا ، نقره و برنز از رقابتهای مختلف بین المللی در کارنامه دارد. "یوشیدا" در مسابقات انتخابی ژاپن با برتری مقابل تمام رقبای خود جواز حضور در اینچئون را کسب کرده است. در این وزن 19 جودوکار شرکت دارند.

اما جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم در میان 15 جودوکار دور نخست "یان نیانگ سو" از میانمار را پیش رو دارد و در صورت برتری دور دوم باید با برنده امارات و ترکمنستان پیکار کند. نماینده امارات ، "رمارنکو" جودوکار مولداویایی اصلی است که با رنکنیگ 21 جهان دو هفته قبل در مسابقات جهانی روسیه موفق به کسب مدال برنز شد.

محجوب در صورتی که این اماراتی را شکست دهد در مرحله نیمه نهایی باید با "ماکسیم راکوف" از قزاقستان با رنکنیک هشت جهان مبارزه کند. "ماکسیم" دارنده طلای 2009 جهان ، نقره 2012 جهان ، برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو ، نقره بازیهای 2006 دوحه و برنز قهرمانی آسیا در سال 2007 می باشد.


 

کد خبر 2374232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha