۸ مهر ۱۳۹۳، ۹:۴۷

حاتمی:

تمام تلاش خود را برای توانمندسازی ناشنوایان به کار خواهیم گرفت/ وجود 4500 ناشنوا در کرمانشاه

تمام تلاش خود را برای توانمندسازی ناشنوایان به کار خواهیم گرفت/ وجود 4500 ناشنوا در کرمانشاه

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه 4500 فرد ناشنوا در استان وجود دارد، گفت: تمامی تلاش خود را برای توانمند سازی این افراد با محوریت سازمان بهزیستی به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن روز جهانی ناشنوایان با اشاره به وجود چهار و 500 فرد ناشنوا در استان کرمانشاه، بر لزوم ایجاد شرایط و امکانات مناسب برای این افراد تاکید کرد.

وی اظهار داشت: ما امروزه شاهد هستیم که ناشنوایان در جامعه همانند افراد عادی و در برخی موارد بهتر از آنها به کار و فعالیت پرداخته و در زمینه هایی همچون ورزش، هنر و نیز عرصه های علمی به موفقیت های شایانی دست یافته اند.

حاتمی گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که این قشر بتوانند به راحتی از کلیه امکانات موجود در جامعه استفاده کرده تا در راستای بروز توانمندی های خود با مشکی مواجه نشوند.

وی خاطر نشان کرد: برخوردار نبودن از یکی از نعمت های ظاهری هرگز به معنای ناتوانی افراد نیست، همانگونه که شاهد هستیم که بسیاری از موفقیت ها توسط افراد معلول و ناشنوا حاصل می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در ادامه یادآور شد: توانمند سازی ناشنوایان با محوریت سازمان بهزیستی از جمله برنامه هایی است که به طور جدی پیگیر آن هستیم و تمامی تلاش خود را برای اجرای آن انجام خواهیم داد.

حاتمی در پایان به موضوع پیشگیری از معلولیت ها اشاره کرد و گفت: سازمان های مربوطه باید این مسئله را به صورت ویژه دنبال کرده و در اولویت قرار دهند.

 

کد خبر 2380669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha