۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱

ظفري در گفتگو با مهر:

مسابقات كشوري كشتي با كمربند در ميامي برگزار مي شود

مسابقات كشوري كشتي با كمربند در ميامي برگزار مي شود

ميامي - خبرگزاري مهر: رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ميامي از برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي با كمربند در این شهرستان خبر داد و گفت: در اين مسابقات كشتي گيراني از سراسر كشور حضور خواهند داشت.

نويد ظفري در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاري مسابقات كشتي باكمربند " آليش " انتخابي تيم ملي در شهرستان ميامي افزود: اين مسابقات در رده سني 18 الی 35 سال برگزار خواهد شد.

وی گفت: بالغ بر 70 نفر در اين دوره از مسابقات كشتي با كمربند از سراسر كشور حضور دارند كه وزن كشي ایشان در روز پنج شنبه 10 مهر برگزار خواهد شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ميامي با بيان اينكه مسابقات ساعت هشت صبح روز جمعه در سالن انقلاب این شهر برگزار خواهد شد تاكيد كرد: سرپرست فدراسيون ورزشهاي رزمي و مسئول سبك كشوري از ميهمانان ويژه اين دوره از مسابقات خواهند بود.

ظفری موفقيت هاي تيم كشتي با كمربند شهرستان ميامي در مسابقات مختلف را عامل اصلي ميزباني مسابقات كشوري براي اولين بار در این شهرستان دانست و اظهار داشت: ورزشکارن این رشته در میامی كه تيم استان سمنان را نيز تشكيل مي دهند در حال حاضر از جايگاه خوبي در كشور برخوردار هستند و موفقيت هاي خوبي را كسب كرده است.

وي در خاتمه از همكاري و حمايت فرماندار، نيروي انتظامي، مديريت آموزش و پرورش، شوراي اسلامي و شهردار ميامي كه نقش مهمي در برگزاري اين مسابقات دارند قدرداني کرد و افزود: حضور مردم در اين مسابقات و انعكاس خبري حضور گسترده مردم توسط رسانه ها و خبرگزاري ها مي تواند به برگزاري اينگونه برنامه ها كمك كند.

کد خبر 2381210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha