۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

بعد از گذشت بیش از 20 سال انتظار؛

سال آینده از نقش جهان بهره‌برداری می‌شود/ 12 زمین خوار خلع ید شدند

سال آینده از نقش جهان بهره‌برداری می‌شود/ 12 زمین خوار خلع ید شدند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد با همت دولت تدبیر و امید و درایت محمود گودرزی، مجموعه نقش جهان بعد از بیست انتظار، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلطان حسینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با تقدیر از همت و توجه سبحانی مدیر عامل مجموعه فولاد مبارکه اصفهان گفت: مجموعه ورزشی نقش جهان از روز سه‌شنبه تحت حمایت مالی فولاد مبارکه قرار گرفت و با تامین منابع مالی در حدود 30 میلیارد تومان و اضافه شدن پیمانکاران دیگر، انشاالله تا 12 ماه دیگر مردم اصفهان بعد از بیست سال انتظار با همت دولت تدبیر و امید و درایت محمود گودرزی، شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی در شهر خود خواهند بود.

فولاد مبارکه، نقش جهان را تکمیل می‌‎کند
وی در مورد نحوه ورود فولاد مبارکه به این پرو‍ژه تاکید کرد: موضوع نقش جهان را از ابتدای ورودم در این سمت، به طور جدی دنبال کردم و کارها را در دو بخش معارضین که حدود 2500 نفر هستند و ساخت و ساز پیش بردیم،

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان اضافه کرد: در بخش ساخت و ساز چندین شخصیت حقوقی از جمله فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان درخواست خود را برای تکمیل این پروژه ارائه کردند که در نهایت در جلسه‌ای که با حضور زرگرپور استاندار اصفهان، بهرام سبحانی مدیر عامل فولادمبارکه، سخاییان شهردار اصفهان و مدبر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن کشور با هدف حفظ منافع ملی، توسعه ورزش و رضایت شهروندان اصفهانی و به خصوص جوانان این پروژه به فولاد مبارکه برای تکمیل واگذار شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه کمال تشکر را دارم، ایشان با توجه مسئولیت اجتماعی مجموعه فولاد و برای رفاه حال شهروندان اصفهان و جوانان شهر وارد این عرصه شده و تا یکماه آینده این پروژه در اختیار آنها قرار می‌گیرد ولی مالکیت آن با اداره کل ورزش و جوانان اصفهان است.

سلطان حسینی افزود: بنا بر صورتجلسه تنظیم شده فولاد مبارکه تا ده سال بعد از تکمیل مجموعه ورزشی نقش جهان نیز در بحث نگهداری و تعمیر مجموعه که سالیانه رقمی معادل دو و نیم میلیارد تومان است از ما حمایت خواهد کرد.

وی درباره بدهی‌های گذشته نقش جهان تصریح کرد: حدود 2 تا 3 میلیارد بدهی داریم که قرار شده است شرکت توسعه و تجهیز آن را از محل بودجه‌های تخصیصی پرداخت کند. ضمنا در یکسال گذشته عملیات عمرانی این طرح به دلایل مختلف کاملا تعظیل بود و بعد از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان و پیگیری ها وی‍ژه ایشان الان در این مرحله قرار گرفتیم.

12 زمین خوار خلع ید شدند
"در مجموعه نقش جهان 12 زمین خوار عمده را خلع ید کردیم و برخی دیگر در بازداشت هستند" سلطان حسینی با اعلام این مطلب ادامه داد: مجموعه نقش جهان حدود 2500 معارض دارد و تا الان توانسته‌ایم با کمک وزارت ورزش و جوانان بخش عمده‌ای از زمین‌هایی مردم را با استفاده از مصوبه لوایح هیات دولت به خودشان بازگردانیم.

وی اضافه کرد: از 300 هکتار دیگر مجموعه بخشی که مثلا در کاسه استادیوم قرار دارد با توافق خود معارض به قیمت روز هزینه ان را زیر نظر دادگستری منطقه و نهادهای نظارتی به انها پرداخت کرده‌ایم و تا الان حدود 7 میلیارد به معارضین قبلی که سال‌ها بدنبال طلب خود بوده‌اند، پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان با تقدیر از محمود گودرزی برای پیگیری مطالبات مردم گفت: 12 زمین خوار عمده را در این پروژه خلع ید کردیم و دهها میلیون تومان به مالکین واقعی برگشت داده شد و البته تعداد دیگری هم که برخی سابقه قتل هم دارند در بازداشت هستند و بررسی حقوقی در مورد انها ادامه دارد.

کد خبر 2394299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha