۱۷ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۵۷

"اشلو" اواسط اسفند آماده نمایش می‌شود

"اشلو" اواسط اسفند آماده نمایش می‌شود

فیلم تلویزیونی "اشلو" به کارگردانی صادق پروین آشتیانی اواسط اسفندماه آماده نمایش می‌شود.

صادق پروین آشتیانی به خبرنگارمهرگفت: تدوین فیلم  توسط سروش مرشدیان روزهای پایانی را سپری می‌کند . صداگذاری و ساخت موسیقی  آن نیز بزودی آغاز می‌شود.محمد مهدی گورنگی ساخت موسیقی فیلم را بر عهده گرفته است و صداگذار بزودی مشخص می‌شود.

وی افزود : "اشلو" به دلیل شرایط ویژه‌ای که کارهای جنگی دارند تجربه بسیار سختی بود.اما از نتیجه کار راضی هستم و امیدوارم این اثر مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.به احتمال فراوان "اشلو" اواسط فروردین آماده نمایش شده و به سیما فیلم تحویل داده می‌شود.

"اشلو" به نویسندگی محسن حقیقت‌جو رشادت‌های شهید جاویدی و همرزمانش را در عملیات والفجر 2 در یکی از حساس‌ترین برهه‌های دفاع مقدس روایت می‌کند.سعید داخ و کورش سلیمانی بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

نام "اشلو" برگرفته از یکی از اصطلاحاتی است که شهید جاویدی در موقعیت‌های مختلف به کار می‌برد. عملیات والفجر 2 با هدف کسب پیروزی‌های بزرگ و چشمگیر آغاز و همان ابتدا با مشکلات زیاد روبرو می‌شود، طوری که فرماندهان تصمیم به عقب‌نشینی می‌گیرند، اما مقاومت چند روزه گردان فجر به فرماندهی شهید جاویدی صحنه را به نفع نیروهای خودی تغییر می‌دهد.

دیگرعوامل این فیلم عبارتند از مدیر تصویربرداری: محسن گودرزی، مجری طرح: فرج‌الله گلسفیدی، مشاور تهیه: عباس نوری، طراح جلوه‌های ویژه: حمید سلیمانی، طراح گریم: عباس صالحی، طراح صحنه و لباس: محسن افتخاری، مدیر تولید: علیرضا اصلانی، منشی صحنه: محمدباقر خدادوست، مدیر روابط عمومی: مهرزاد خلیقی، عکاس: سروش مرشدیان، مدیر تدارکات: مهران مداحیان، مشاوران نظامی: هادی ابوالقاسمی، محمد الهی، روح‌الله عبدالهی.

"اشلو" در مؤسسه فرهنگی هنری مهتاب به سفارش مرکز سیما فیلم با همکاری تیپ 3 انصارالحجه سپاه فجر فارس تهیه می‌شود.

 

 

کد خبر 1030627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha