۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۵۲

دهناد:

قیمت مرغ در قم به زودی کاهش می‌یابد

قیمت مرغ در قم به زودی کاهش می‌یابد

قم - خبرگزاری مهر: اعلام کاهش قیمت مرغ در قم و اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت مدارس عناوین اخبار کوتاه استانداری قم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون برنامه ریزی استاندار قم از تعدیل قیمت مرغ در قم خبر داد و افزود: ظرف چند روز آینده، قیمت این فرآورده در قم کاهش خواهد یافت.

سید رضا دهناد با اشاره به افزایش غیر طبیعی قیمت مرغ در قم، همزمان با سایر نقاط  کشور، طی چند روز اخیر گفت: برای بررسی دلایل  این افزایش، جلسه کمیته تنظیم بازار استان با حضور دستگاه های مسئول، تشکیل  و تصمیمات مناسبی در خصوص راهکارهای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای این محصول و تعدیل قیمت فعلی اتخاذ گردید.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات کنترلی و سیاست های حمایتی برای تنظیم بازار مرغ و فرآورده های پروتئینی در قم، از کاهش قیمت مرغ در روزهای آینده خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، ظرف چند روز آینده شاهد بازگشت ثبات به بازار مرغ و منطقی شدن قیمت آن در استان خواهیم بود.

سه میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح نهضت آسفالت مدارس قم اختصاص یافت

معاون برنامه ریزی استاندار قم از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت مدارس استان خبر داد و گفت: این اعتبار با دستور ویژه استاندار قم و به منظور ارتقاء فضاهای آموزشی استان در نظر گرفته شده است.

سید رضا دهناد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه کمی و کیفی فضاهای آموزشی استان گفت: ساخت  و ساز و تخریب و بازسازی اماکن و فضاهای آموزشی استان طی سال های اخیر، از رونق چشمگیری برخوردار بوده و اعتبارات مناسبی به این حوزه اختصاص یافته است.

وی افزود: در راستای مناسب سازی فضاهای آموزشی استان با دستور ویژه استاندار قم، مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار منظور شده است که بر اساس اولویت بندی انجام گرفته، طرح عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 1635816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha