۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰

30 نویسنده کودک میزبان جشن زمستانی لاک‌پشت پرنده می‌شوند

30 نویسنده کودک میزبان جشن زمستانی لاک‌پشت پرنده می‌شوند

30 نویسنده کودک و نوجوان در جشن فصلی لاکپشت پرنده آثار خود را برای مخاطبانشان امضاء می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری آیین اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاکپشت پرنده در روز روز سه شنبه اول اسفند به بهترین کتاب‌های کودکان و نوجوانان یک سال، ۳۰ نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان به فروشگاه مرکزی شهر کتاب می‌آیند تا کتاب‌هایشان را برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها امضا کند.

نویسندگان و مترجمانی هم چون رضی هیرمندی، مصطفی رحماندوست، محبوبه نجف‌خانی، افسانه شعبان‌نژاد، فریبا کلهر، طاهره ایبد و آتوسا صالحی در این جشن حضور یافته و کتاب‌هایشان را برای مخاطبان امضا می‌کنند. همچنین برندگان نشان‌های طلایی و نقره‌ای نیز کتاب‌هایشان را برای مخاطبان امضا خواهند کرد.

پیش از این دو جشن امضای لاکپشت پرنده در فروشگاه مرکزی شهرکتاب، با حضور نویسندگان و مترجمان برگزار شده است و با استقبال مردم روبه رو شده است. این بار اما جشن امضا با مراسم اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای به بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان سال ۱۳۹۰ همزمان شده است.

داوران لاکپشت پرنده در هر فصل کتاب‌های منتشر شده را بررسی و از میان کتاب‌ها فهرستی از کتاب‌های ارزشمند را با تعیین ارزش آن برای خرید به مردم معرفی می‌کنند و در این جشن نویسندگان و مترجمان این کتاب‌ها، کتاب‌هایشان را برای مردم امضا می‌کنند.

هم چنین داوران کتاب‌های این فهرست، مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و در بخشی خارج از داوری معرفی می‌شود. در این جشن داوران نیز کتاب‌هایشان را برای مردم امضا و به پرسش‌های احتمالی مخاطبان درباره کتاب‌های راه یافته به فهرست، پاسخ می‌دهند.

مراسم جش امضا نویسندگان پس از اهدای نشان‌ها به برگزیدگان و از ساعت ۱۸ روز اول اسفند در فروشگاه مرکزی شهر کتاب واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 1815500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha