۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۱۶

با وجود اعلام استعفا/

استعفای کاظمی به هیئت مدیره ذوب‌آهن نرسیده است/ تصمیم‌گیری در مورد کادر فنی ذوب‌آهن

استعفای کاظمی به هیئت مدیره ذوب‌آهن نرسیده است/ تصمیم‌گیری در مورد کادر فنی ذوب‌آهن

اصفهان – خبرگزاری مهر: با وجود اینکه فرهاد کاظمی، سرمربی ذوب‌آهن شب گذشته استعفای خود را از تیم اصفهانی اعلام کرد، این استعفا هنوز به دست هیئت مدیره ذوب‌آهن نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی، سرمربی ذوب‌آهن شب گذشته و بعد از شکست مقابل مس کرمان در رختکن ذوب‌آهن از بازیکنان تیم خداحافظی کرد و اعلام کرد که دیگر در این تیم اصفهانی مربیگری نمی‌کند.

پس از این اتفاق برخی بازیکنان ذوب‌آهن از فرهاد کاظمی خواستند از تصمیم خود صرف نظر کرده و در ذوب‌آهن بماند، با این وجود او بعد از این اتفاق هم اعلام کرد که دست هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن را برای تصمیم‌گیری در این زمینه باز می‌گذارد.

با این وجود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن که فعلا نخواستند در مورد این مسئله مصاحبه کنند، اعلام کرده‌اند که استعفای سرمربی ذوب‌آهن به آنها نرسیده است.

داوود شیران،‌عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: استعفای فرهاد کاظمی هنوز به هیئت مدیره باشگاه نرسیده و فعلا در این زمینه حرفی بر زبان نمی‌آورم.

همچنین خسرو ابراهیمی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم عنوان کرد که استعفای کاظمی به دست او نرسیده و ترجیح می‌دهد در این زمینه سکوت کند.

با این حال گفته می‌شود قرار است در جلسه فردای هیئت مدیره ذوب‌آهن در مورد اتفاقات شب گذشته و شرایط ذوب‌آهن تصمیم‌گیری شده و در مورد همکاری یا عدم همکاری با سرمربی کنونی ذوب‌آهن تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 1816584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha