۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۳۰

پس از شکست مقابل مس کرمان

اولتیماتوم مدیران ذوب‌‌آهن به فرهاد کاظمی/ سرمربی ذوب‌آهن از امروز در تمرینات

اولتیماتوم مدیران ذوب‌‌آهن به فرهاد کاظمی/ سرمربی ذوب‌آهن از امروز در تمرینات

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیران باشگاه ذوب‌آهن به فرهاد کاظمی، سرمربی تیم خود در مورد نتایج اخیر ذوب‌آهن در لیگ برتر اولتیماتوم دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذوبی‌ها که جمعه گذشته مقابل مس کرمان تن به شکست دادند، با این شکست شرایط بسیار بدی در جدول رده‌بندی لیگ برتر پیدا کردند و حالا برای بقا باید چشم به بازی‌های آینده داشته باشند.

فرهاد کاظمی، سرمربی ذوب‌آهن که بعد از شکست مقابل مس در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کرد، در جلسه روز گذشته با هیئت مدیره ذوب‌آهن، در مورد مشکلات این تیم اصفهانی صحبت کرد.

گویا کاظمی که پیش از این در مورد رفتن از ذوب‌آهن صحبت کرده بود، حالا قصد جدایی از این تیم اصفهانی را ندارد و در صدد است که بار دیگر در تمرینات تیم ذوب‌آهن شرکت کند.

روز گذشته تمرین ذوب‌آهن به دلیل ریکاوری بعد از بازی برگزار نشد اما قرار است فرهاد کاظمی امروز بار دیگر در تمرینات ذوب‌آهن شرکت کند.

مسئولان ذوب‌آهن با استعفای کاظمی موافقت نکرده‌اند اما به او برای بازی هفته آینده ذوب‌آهن مقابل سایپای کرج اولتیماتوم داده‌اند تا کاظمی هرطور شده در این بازی به پیروزی برسد.

ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جمعه آینده به مصاف سایپای کرج می‌رود.

کد خبر 1817104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha