۳ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۵

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/

میلان در سن سیرو بارسا را به زانو در آورد/ تساوی شالکه و گالا در استانبول

میلان در سن سیرو بارسا را به زانو در آورد/ تساوی شالکه و گالا در استانبول

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با پیروزی شگفت انگیز میلان مقابل بارسا و تساوی شالکه و گالاتاسرای به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مهمترین دیدار روز پایانی دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا میلان در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو موفق شد در یک بازی حساب شده بارسلونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. در این دیدار بارسلونا طبق معمول تمام بازی‌های خود در بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع فشرده میلان اجازه رسیدن بازیکنان آبی و اناری به دروازه آنها را نداد.

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم این میلان بود که به گل رسید. "کوین پرینس بواتنگ" بازیکن میلان در دقیقه 57 دروازه بارسا را باز کرد و تیم میزبان را یک بر صفر پیش بیندازد. این گل درحالی به ثمر رسید که بازیکنان تیم میهمان اعتقاد داشتند توپ قبل از ورود به دروازه به دست یکی از بازیکنان میلان برخورد کرده است.

بارسا بعد از دریافت گل تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن نتیجه انجام داد اما میلان در دقیقه 81 و روی یک ضد حمله توسط "سولی مونتاری" گل دوم را هم وارد دروازه بارسلونا کرد. در دقایق پایانی هم تلاش بازیکنان بارسا نتیجه نداد تا این بازی با برتری 2 بر صفر میلان به پاین برسد.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب گالاتاسرای در حالی که "دیدیه دروگبا" و "وسلی اسنایدر" دو خرید جدید خود را در ترکیب اصلی در اختیار داشت، در استانبول و در خانه خود مقابل شالکه به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی ابتدا "بوراک ییلماز" در دقیقه 12 گالا را یک بر صفر پیش انداخت اما "جرمن جونز" در دقیقه 45 نتیجه را برای شالکه به تساوی کشاند.

کد خبر 2003017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha