۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳

خوردی رورا:

بارسلونا می‌تواند صعود کند/ میلان با همه بازیکنانش دفاع می‌کرد

بارسلونا می‌تواند صعود کند/ میلان با همه بازیکنانش دفاع می‌کرد

مربی تیم فوتبال بارسلونا که در غیاب تیتو ویلانووا در دیدار مقابل میلان روی نیمکت بارسا بود معتقد است آبی و اناری ها می‌توانند در دیدار برگشت در نیوکمپ شکست مقابل میلان را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خوردی رورا در کنفرانس خبری بعد از بازی بارسلونا برابر میلان گفت: این تمام توانایی ما نبود. به نظرم مشکلاتی در این بازی داشتیم که منجر به این نتیجه شد. آنها چند موقعیت گل داشتند که به بهترین نحو از آن استفاده کردند و اکنون کار صعود برای ما کمی سخت شده است.

وی اضافه کرد: قبلا گفته بودم بازی در خانه میلان بسیار دشوار است. آنها در خط دفاعی کاملا سازماندهی شده بودند و بسیار خوب بازی کردند.

مربی تیم فوتبال بارسلونا افزود: عبور از آن خط دفاعی برای ما خیلی سخت شده بود. تقریبا با همه بازیکنانشان در زمین خودی دفاع می‌کردند. البته این هم درست است اگر بگوییم گل اول باعث شد شوک زده شویم.

وی همچنین تصریح کرد: به توانایی‌های خود و بازی در خانه کاملا اطمینان داریم، بازی برگشت داستانی کاملا متفاوت خواهد بود و ما معتقدیم می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

دیدار دو تیم میلان و بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو با پیروزی 2 بر صفر میلان به پایان رسید.

کد خبر 2003083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha