۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲

تکرار درخواست تعویق دریافت لایحه بودجه تا زمان ارائه گزارش رئیس جمهور در مجلس

تکرار درخواست تعویق دریافت لایحه بودجه تا زمان ارائه گزارش رئیس جمهور در مجلس

نماینده قائمشهر از هیات رئیسه مجلس خواست به منظور حضور رئیس جمهور در هنگام ارایه لایحه بودجه 92 به مجلس و گزارش قانون عملکرد برنامه پنجم دریافت بودجه را به مدت یک هفته به تاخیر بیاندازد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر،  سید هادی حسینی نماینده قائمشهر در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس پس از آنکه رئیس جمهور برای ارایه بودجه 92 به مجلس نیامد و گزارش عملکرد از قانون برنامه پنجم ارایه نکرد، در تذکری گفت: آنچه امروز از قانون بر می آید این است که رئیس جمهور باید خود برای ارایه بودجه تشریف می آورد و عدم حضور وی خلاف قانون است. من نمی خواهم بگویم که به مجلس توهین شده است.

وی گفت: حتی را رئیس جمهور دغدغه دارد و  نتوانسته در مجلس حضور داشته باشد ما آمادگی داریم تا هفته آینده صبر کنیم تا آقای احمدی نژاد هفته آینده به  مجلس بیاید بنابراین تقدیم لایحه بودجه را قانونی محسوب نکنید و فرصتی بگذارید که این کار توسط رئیس جمهور انجام شود.

ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت این پیشنهاد را قبول نکرد.

به گزارش مهر، احمد توکلی نماینده تهران نیز در جلسه امروز مجلس در پیشنهادی مشابه خواستار آن شد که هیات رئیسه مجلس از تحویل لایحه بودجه 92 خودداری کرده و دریافت آن را موکول به ارائه گزارش رئیس جمهور از عملکرد یکساله قانون برنامه کند، اما نایب رئیس مجلس این پیشنهاد را نپذیرفت.

کد خبر 2007406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha