۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷

عثمانی:

از رفتار غیرقانونی رئیس جمهور تاسف می خوریم/ چاره ای جز دندان روی جگر گذاشتن نداریم

از رفتار غیرقانونی رئیس جمهور تاسف می خوریم/ چاره ای جز دندان روی جگر گذاشتن نداریم

نماینده مردم بوكان در واكنش به نحوه ارایه بودجه توسط دولت اظهار داشت: ضمن ابراز تاسف چندین باره از رفتار غیرقانونی رئیس جمهور باید بگویم چاره ای نداریم و باید دندان روی جگر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در ادامه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پیشنهاد حذف ماده 1 طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی كه در آن حضور عكاسان و تصویربرداران در طول جلسه علنی مجلس محدود می شود محمد قسیم عثمانی نماینده نماینده بوكان با این پیشنهاد مخالفت كرد.

وی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به نحوه ارایه لایحه بودجه توسط دولت و غیبت رئیس جمهور در ارایه این لایحه گفت: ضمن ابراز تاسف چندین باره از رفتار غیرقانونی رئیس جمهور باید بگویم چاره ای نداریم و باید دندان روی جگر بگذاریم.

عثمانی در ادامه با اشاره به طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در این طرح فقط حضور تصویربرداران و فیلمبرداران محدود شده است و خبرنگاران تا آخر جلسه علنی حضور دارند.

وی اظهار داشت: در این طرح تصویربرداران می توانند با نظر رئیس جلسه مدت حضور خود را افزایش دهند و حتی آنها می توانند تا پایان جلسه علنی نیز در صحن حضور داشته باشند پس به این خاطر نگرانی از باب محروم كردن تصویربرداران و فیلمبرداران وجود ندارد.

نماینده بوكان اظهار داشت: شاید در شرایطی خاص صلاح نباشد كه اصلاً تصویری از جلسه علنی مجلس منتشر شود و طرح فعلی كه پیشنهاد حذف آن مطرح شده به نوعی است كه نه تصویربرداران و فیلمبرداران با كاملاً محدود می كنند و نه به آنها اجازه داده می شود كه تا پایان همه جلسات حضور داشته و تصویر بردارند.

وی گفت: ما شاهد بودیم در مواردی مانند مجلس هشتم و نهم تصویرهایی از جلسه علنی و برخی نمایندگان منتشر شد كه اگر از آن جلسه تصویری بیرون نمی آمد بیشتر به نفع كشور بود.

عثمانی خطاب به خبرنگاران و تصویربرداران حرفه ای گفت: از آنها می خواهیم به نوعی رفتار كنند كه رئیس جلسه به آنها اجازه دهد تا آخر جلسه در صحن باقی بمانند .

کد خبر 2007462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha