۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵

دهمرده مطرح کرد:

طی سالهای اخیر فعالیتهای خوبی در حوزه حمل و نقل و انرژی لرستان انجام شده است

طی سالهای اخیر فعالیتهای خوبی در حوزه حمل و نقل و انرژی لرستان انجام شده است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: طی سالهای اخیر فعالیتهای خوبی در حوزه حمل و نقل و انرژی لرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله دهمرده ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری با بیان اینکه خدا را شاکریم که امروز شاهد سفر تاریخی رئیس جمهور به دیار ولایی استان لرستان هستیم اظهار داشت: مردم استان لرستان همواره در دفاع از ارزشها دارای رکورد و نصاب بالایی بوده اند.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری کار بسیار بزرگ و ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود عنوان کرد: خیلی از اتفاقات تاریخی ایران اسلامی توسط رئیس جمهور طی چند سال اخیر رخ داده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه هیچ غیر ممکنی وجود ندارد بیان داشت: هنر مردان بزرگ این است که تهدید ها و چالشها را به فرصت تبدیل کنند.

دهمرده با بیان اینکه علیرغم همه کارشکنی های مستکبرین عالم ایران اسلامی همواره راه پیشرفت و توسعه را طی خواهد کرد افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره از هر روش و راهی برای ایجاد مانع بر سر راه رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یک الگوی موفق در عرصه های مختلف برای جهان محسوب می شود بیان داشت: در این راستا ایران اسلامی همواره با رشد و شکوفایی خود زبان گویای آزادی خواهان بشریت و مایه یاس و ناامیدی مستکبرین عالم شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه طی دولتهای نهم و دهم سرمایه گذاری های خوبی در استان لرستان صورت گرفته است عنوان کرد: طی چند سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل و انرژی در استان لرستان رخ داده است.

کد خبر 2023657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha