۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۲۰

پس از رقابت 120 چوخه کار/

نفرات برتر کشتی با چوخه فاروج مشخص شدند

 نفرات برتر کشتی با چوخه فاروج مشخص شدند

فاروج - خبرگزاری مهر: پس از رقابت یک روزه 120 چوخه کار در فاروج نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی با چوخه شرق کشور که از صبح چهارشنبه با حضور 120 چوخه کار به میزبانی فاروج و در محل گود باستانی امامزاده مرشد این شهر آغاز شده بود، چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف به پایان رسید.

در این مسابقات که در چهار وزن 70، 80 و 90 و 90+ کیلوگرم برگزار می شد، کشتی گیرانی از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مشتاق با یکدیگر مبارزه کردند.

در پایان این مسابقات در رده بندی تیمی، فاروج به مقام قهرمانی رسید، قوچان نایب قهرمان شد و شیروان نیز در جایگاه سوم ایستاد. در رقابت های انفرادی نیز در وزن 70 کیلوگرم حمید سلمانیان از شیروان،علی شاوردیان از قوچان و اصغر حاتمی نیز از شیروان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 80 کیلوگرم ایمان فاتحی از فاروج به مقام قهرمانی رسید، مصطفی ابراهیم‌پور از قوچان در جایگاه دوم قرار گرفت و اسماعیل ثانی از فاروج نیز به مقام سومی بسنده کرد.

همچنین در وزن 90 کیلوگرم جعفر یونسی از فاروج بر سکوی نخست ایستاد، حمید زاهد از فاروج به مقام دوم دست یافت و وحید رحمانی از قوچان نیز در رده سوم جای گرفت. در وزن 90+ کیلوگرم نیز حجت رهنما از قوچان قهرمان شد، محسن خاکشور از فاروج به مقام نایب قهرمانی دست یافت و حسن ثانی نیز از قوچان مقام سوم را از آن خود کرد.

در پایان رقابت ها به نفرات اول اوزان مختلف بنا بر سنتی قدیمی یک راس قوچ به ارزش یک میلیون ریال، نفرات دوم یک تخته فرش به ارزش 500 هزار تومان و به نفرات سوم اوزان چهارگانه نیز تخته فرشی به ارزش 400 هزار تومان اهدا شد.

کد خبر 2025514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha