۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۱۸

چرخابی پس از پیروزی سپاهان:

نیمکت سپاهان قدرتمند نیست/ ضعف فنی خط دفاعی مشهود است

 نیمکت سپاهان قدرتمند نیست/ ضعف فنی خط دفاعی مشهود است

اصفهان – خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال اصفهان گفت: به نظر من نیمکت سپاهان نیمکت قدرتمندی نیست و این مسئله در آینده به این تیم ضربه می‌زند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین چرخابی عصر شنبه بعد از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و نفت تهران با اشاره به شرایط محرم نویدکیا و نیمکت‌نشینی او در مسابقه امروز و دیدارهای اخیر سپاهان اظهار داشت: به نظرم نگرانی‌هایی که در مورد آسیب‌دیدگی محرم وجود دارد، باعث شده که کرانچار محرم را بر روی نیمکت سپاهان بنشاند؛ بدن محرم نویدکیا به گونه‌ایست که در بازی‌های آخر باید کمتر از او استفاده شود و بیشتر در بازی‌های حساس باید از او استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات خط دفاعی تیم سپاهان ادامه داد: به نظر من سپاهان مشکلات بزرگی در خط دفاع خود دارد، دفاع خطی، دفاع انفرادی و دفاع تیمی سپاهان با مشکلاتی مواجه است و باید بگویم فاصله بین مدافعان کناری و مدافعان میانی سپاهان بسیار زیاد است و تیم الاهلی به خوبی این شکاف را دیده بود و مشخص بود که منصور ابراهیم‌‌زاده هم این ضعف سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بود.

سرمربی سابق سپاهان بیان داشت: تیم‌های رقیب سپاهان از شکاف بین حاج‌صفی و مدافعان وسط به خوبی استفاده می‌کنند و روی آن به گل می‌رسند و به نظرم سپاهان باید فکری به حال این مسئله کند.

وی در مورد اخراج اروین بولکو از بازی بیان داشت: به نظرم با توجه به اینکه پنالتی گل نشد، بولکو احساسی برخورد کرد و قهرمانی را ناراحت کرد که کارت نخست را گرفت اما کارت دوم بولکو کاملا صحیح بود چون او تمارض کاملا واضحی انجام داد و باید کارت می‌گرفت.

چرخابی به فشردگی بازی‌های سپاهان اشاره کرد و بیان داشت: مشکل بزرگ تیم سپاهان این است که ذخیره‌های مطمئنی ندارد و سپاهان 14،15 بازیکن دارد که در طول مسابقات از آنها استفاده کرده است؛ تیمی که در 4 جام آسیا، لیگ برتر، جام حذفی و آسیا بازی می‌کند باید 25 بازیکن آماده داشته باشد که بتواند بازیکنان جدید را جایگزین آنها کند و به نظر من توان سپاهان کم شده و این مسئله در بازی الاهلی کاملا مشخص بود.

وی بیان داشت: به نظر من سپاهان در گرفتن بازیکن از نظر تعدادی خوب عمل نکرد و باید بازیکنان بیشتری می‌گرفت تا با این شرایط مقابله کند.

کارشناس فوتبال اصفهان با اشاره به گل تیم نفت گفت: پیش‌بینی می‌شد که نفت با توجه به 10 نفره شدن سپاهان در نیمه دوم حمله کند و بعد از آن حاج‌صفی، بازکین سپاهان توپ را لو داد و اشتباهات همیشگی گریبانگیر سپاهان شد و عدم یارگیری مناسب در مدافعان سپاهان به خوبی مشهود بود.

وی افزود: باید بگویم تعویض‌های کرانچار در این مسابقه خیلی خوب بود و همه دیدند که این تعویض‌ها مثمر ثمر بود و به نظر من او در بازی با الاهلی هم باید این کار را انجام می‌داد؛ حاج‌صفی بازیکنی نفوذی است که تکنیک بسیار خوبی دارد و شوتزن خوبی است که در ترکیب سپاهان باید به عنوان هافبک چپ استفاده شود؛

چرخابی در مورد عملکرد محرم نویدکیا در این مسابهق اضافه کرد: محرم کاپیتان خوبی است و تیم را به خوبی اداره می‌کند و همه بازیکنان مطیع محرم هستند؛ او بسیار فعال است و پاس‌های بسیار خوبی می‌دهد و توپ را راحت جلوی پای فوروارد قرار می‌دهد و یکی از بهترین هافبک‌های ایران است که حضور او در بازی امروز هم کاملا مشخص بود.

سپاهان عصر امروز در دیدار با نفت تهران به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

کد خبر 2026922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha