۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۳۹

قنبری پس از شکست نفت:

نفت در بسیاری از دقایق بهتر از سپاهان بود/ مغلوب تجربه سپاهان شدیم

نفت در بسیاری از دقایق بهتر از سپاهان بود/ مغلوب تجربه سپاهان شدیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به نظرم نفت تهران در بسیاری از دقایق دیدار تیمش مقابل سپاهان از تیم حریف بهتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم قنبری عصر شنبه پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال نفت تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: همانطور که دیروز گفته بودم بازی سختی داشتیم، خوب شروع کردیم اما در ادامه در یک ضد حمله گل دریافت کردیم؛ تیم حریف 10 یاره شد و بازیکنان حریف بعد از اخراج بولکو، فکر کردند که می‌توانند به راحتی سپاهان را ببرند اما ما باز روی ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم و پنالتی را نیز از دست دادیم.

وی ادامه داد: تیم ما در شروع نیمه دوم خوب ظاهر شد و به گل نیز رسید، به نظرم هیچ چیز از حریف کم نداشتیم و در خیلی از دقایق بازی بهتر از سپاهان بودیم و در این دیدار مغلوب تجربه بازیکنان سپاهان شدیم و من این پیروزی را به سپاهان تبریک می‌گویم؛ البته ما هنوز امید به کسب سهمیه آسیایی داریم.

سرمربی نفت با اشاره به غیبت منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری قبل و بعد از این بازی بیان داشت: این دستوری است که سرمربی تیم به ما داده و من نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی این کار را باید انجام می‌دادم و به نشست خبری آمدم.

وی گفت: به نظرم خلاقیت درون زمین است، گاهی یک بازیکن مدتها بازی می‌کند اما در بخش ثمردهی است که باید تفاوت‌هایی وجود داشته باشد و این موضوعی است که سپاهان را از ما متمایز می‌کرد؛ ما به بازیکنان گفته بودیم که ضد حمله نخورند و در این شرایط دو بازیکن در محوطه جریمه بیفتد اما بازیکنان دستورات تاکتیکی را رعایت نکردند و ما در تله سپاهان افتادیم.

قنبری اضافه کرد: به مدافعان گفتیم که از بازیکنان سپاهان غافل نشوند اما آنها این کار را انجام ندادند و فکر می‌کردند سپاهان 10 با بازیکن خسته است و به راحتی می‌توانند این تیم را ببرند و گرفتار حملات سپاهان شدند.

کد خبر 2026934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha