۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

توضیحات انصاری درباره مشکلات ثبت‌نام بُن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه

توضیحات انصاری درباره مشکلات ثبت‌نام بُن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه

مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران دلیل فنی را علت مسدود بودن سایت مربوط به ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت بُن کارت‌های خرید از نمایشگاه اعلام کرد و گفت: اگر این مشکل ظرف امروز و فردا برطرف نشود، مهلت ثبت نام برای دریافت این بُن کارت‌ها تمدید خواهد شد.

محمدمهدی انصاری، مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران با اعلام خبر ثبت نام از دانشجویان برای دریافت بُن کارت‌های خرید از این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: امسال هم به روال سال‌های قبل بُن کارت به دانشجویان مراجعه کننده به نمایشگاه برای خرید کتاب داده می‌شود.

وی افزود: این اعتبار از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای 400 هزار نفر از دانشجویان و طلاب کشور در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اضافه کرد: بر این اساس هر یک از دانشجویان و طلاب با پرداخت 250 هزار ریال، می‌توانند از یارانه 250 هزار ریالی در نظر گرفته شده برای خرید کتاب از نمایشگاه استفاده کنند و به این ترتیب تا سقف 50 هزار تومان کتاب خریداری کنند.

انصاری با بیان اینکه ثبت نام از دانشجویان برای تهیه این بُن کارت‌ها در نمایشگاه از یکی دو روز قبل در سایتی به نشانی www.ketabkhaneh.ir آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت، در پاسخ به این نکته خبرنگار مهر که «اما این نشانی با هیچ مرورگری قابل دسترس نیست» گفت: بله. این مسئله صحت دارد، اما این یک مشکل فنی است و مسئولان در تلاش برای حل آن هستند و گفته‌اند تا آخر وقت امروز برطرف خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان عزیز نگران بازه زمانی اندک برای ثبت نام جهت دریافت این بُن کارت‌ها نباشد؛ اگر این مشکل طی امروز و فردا برطرف نشود، مهلت ثبت نام برای دریافت بُن کارت‌ها تمدید خواهد شد و کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی دقیق انجام خواهد داد.

کد خبر 2033056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha