۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

18 کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور اهواز - هفتکل

18 کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور اهواز - هفتکل

اهواز - خبرگزاری مهر: در تصادف صورت گرفته بین یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون حامل سیمان در محور اهواز - هفتکل، 14 نفر از سرنشینان کشته و 4 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش شدید باران در استان های مختلف از جمله خوزستان، احتمال افزایش تصادفات رانندگی را افزایش داده است به همین دلیل هشدارهای لازم به رانندگان به خصوص در جاده های کوهستانی دارای سراشیبی داده شده است.

حوالی ساعت 11 امروز پنج شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون حامل سیمان متاسفانه 14 نفر کشته شده و چهار نفر دیگر مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

علت افزایش تلفات این حادثه به این دلیل بوده که اتوبوس مسافربری که از نوع اسکانیا بوده است و در دم دچار حریق شده و زخمی های آن نتوانستند خود را به بیرون از اتوبوس برسانند.

فرمانده پلیس راه خوزستان در تشریح این تصادف اظهار کرد: در این سانحه رانندگی که ظهر امروز در محور اهواز به هفتکل در استان خوزستان صورت گرفت، بر اثر برخورد یک اتوبوس و یک دستگاه کامیون،11 نفر کشته شدند.

سرهنگ رحیم قدرتی افزود : در این حادثه همچنین چهار نفر از سرنشینان مجروح شدند که برای مداوای بیشتر به مراکز درمانی اعزام شده اند.

وی گفت : علت حادثه در دست بررسی است اما اتوبوس از اهواز به مقصد اصفهان در حرکت بود.

ظاهری مدیرکل هلال احمر خوزستان نیز با بیان اینکه از تمامی شهرهای همجوار تیم های امداد و نجات به محل اعزام شده اند عنوان کرد: چهار نفر از مسافران دچار سوختگی بیش از 90 درصد شدند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعزام 15 امدادگر برای امدادرسانی، در حال رسیدگی به این حادثه است.

وی افزود: یکی از کشته ها در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

از سوی دیگر پلیس راهنمایی رانندگی کشور اعلام کرد که شرکت مسافربری که اتوبوس حادثه دیده متعلق به آن است از امروز تعطیل است.

 

 


 


 
 
 
 
 
 
 

 
 

کد خبر 2045686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha