۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۴

کشته های تصادف اهواز- اصفهان به 15 نفر رسید

کشته های تصادف اهواز- اصفهان به 15 نفر رسید

اهواز - خبرگزاری مهر: یکی دیگر از مجروحان تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در محور اهواز - اصفهان شامگاه پنج شنبه در اهواز فوت کرد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: شامگاه پنج شنبه یکی دیگر از مصدومان این حادثه به علت شدت سوختگی در بیمارستان سوانح سوختگی اهواز فوت کرد و جمع کشته ها به 15 نفر رسید.

علیرضا نجفی افزود: هم اکنون سه نفر دیگر از مصدومان این حادثه در بیمارستان طالقانی اهواز تحت معالجه هستند.

در این سانحه رانندگی که ظهر پنج شنبه حوالی ساعت 11 در محور اهواز به هفتکل در استان خوزستان صورت گرفت، بر اثر برخورد یک اتوبوس و یک دستگاه کامیون، 14 نفر کشته شدند که با فوت یک نفر در بیمارستان طالقانی اهواز، تعداد کشته های این تصادف به 15 نفر رسید.

پیش از این رئیس بیمارستان طالقانی اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم های امداد و نجات، پنج نفر از مصدومان تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون در محور اهواز به هفتکل را حوالی ظهر پنج شنبه به این بیمارستان منتقل کردند که متاسفانه یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده و آسیب ناشی از سوختگی قبل از اینکه عملیات درمانی روی آن صورت بگیرد فوت کرد.
 
دکتر زهرا بزرگ زاده با بیان اینکه دو تن از مصدومان بیش از 90 درصد دارای سوختگی هستند، عنوان کرد: دو نفر دیگر نیز بین 60 تا 70 درصد سوختگی دارند که به هر حال همه آنها در شرایط سختی هستند( با فوت یکی از این بیماران، هم اکنون سه نفر بیمار در این بیمارستان بستری هستند).
 
به گزارش خبرنگار مهر، اغلب کشته های این تصادف نه به علت صدمات وارد که به علت آتش گرفتن اتوبوس در هنگام تصادف و بر اثر سوختگی شدید جان خود را از دست دادند.

بررسی های برای شناسایی عوامل تصادف و آتش گرفتن اتوبوس ادامه دارد.
 

کد خبر 2046049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha