۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۳

برگزاری اختتامیه نمایشگاه کتاب در محل افتتاحیه/ حجاب از معیارهای انتخاب برترین غرفه است

برگزاری اختتامیه نمایشگاه کتاب در محل افتتاحیه/ حجاب از معیارهای انتخاب برترین غرفه است

رئیس نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری مراسم اختتامیه این نمایشگاه در روز شنبه 21 اردیبهشت و در محل برپایی آئین افتتاحیه آن خبر داد و برگزاری این برنامه در کتابخانه ملی را رد کرد.

علی اسماعیلی، رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این باره به خبرنگار مهر گفت: ما کارت‌های دعوت خود را برای مهمانان آئین اختتامیه ارسال کرده‌ایم و این مراسم ساعت 11 روز شنبه 21 اردیبهشت در همان محل برگزاری مراسم افتتاحیه (یکی از سالن‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه) برگزار می‌شود.

روز گذشته شایعاتی درباره احتمال برگزاری مراسم اختتامیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در کتابخانه ملی ایران شنیده شد. حتی گفته شد که مسئولان این کتابخانه در تلاش برای آماده‌سازی محل برگزاری آئین اختتامیه هستند.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: در این برنامه برترین ناشر سال 1391 و همچنین بهترین ناشر و برترین غرفه حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی می‌شوند.

اسماعیلی همچنین درباره معیارهای انتخاب برترین‌های این نمایشگاه نیز گفت: مواردی مانند رعایت حجاب و پوشش در غرفه و برخورد خوب و مناسب با مراجعه کنندگان از جمله معیارهای هیئت داوران ما برای انتخاب بهترین ناشر و برترین غرفه نمایشگاه امسال کتاب تهران است.

وی درباره اینکه آیا امسال هم معاون اول رئیس جمهور در آئین اختتامیه حضور خواهد داشت یا خیر؟ تاکید کرد: در این مورد در حال رایزنی با مسئولان محترم هستیم.

به گفته رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ساعت فعالیت این نمایشگاه در روز پایانی (شنبه 21 اردیبهشت) همانند روزهای دیگر تا 8 شب است.

کد خبر 2046299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha