۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

سریال "عشق تعطیل نیست" وارد پیش‌تولید شد

سریال "عشق تعطیل نیست" وارد پیش‌تولید شد

کارگردان سریال "عشق تعطیل نیست" از پایان نگارش متن و آغاز پیش‌تولید سریال و انتخاب بازیگران خبر داد.

بیژن بیرنگ تهیه‌کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین سریالی که قرار است برای شبکه نمایش خانگی بسازد، اظهار کرد: نگارش فیلمنامه "عشق تعطیل نیست" به پایان رسیده و به زودی وارد مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگران خواهیم شد.

وی افزود: هنوز هیچ بازیگری برای این مجموعه انتخاب نشده و تنها در ذهن خود یکسری از بازیگران را برای ایفای نقش در این مجموعه در نظر گرفته‌ام.

کارگردان مجموعه تلویزیونی "همسران" درباره موضوع داستان اظهار کرد: "عشق تعطیل نیست" روایتگر شخصیت‌هایی است که هر بار با یک موضوع روبه‌رو می‌شوند. این سریال قصه زن و شوهری است که زن دارای شخصیتی فعال، رویاپرور، پویا و جستجوگر است و در کنار همسر و پدر و مادرش هر بار قصه‌ای در این مجموعه و مکان‌های خاص بین این آدم‌ها اتفاق می‌افتد.

تهیه‌کننده مجموعه "خانه سبز" تصریح کرد: تهیه‌کنندگی این سریال را به همراه همایون ایزدپناه برعهده دارم، ضمن آن که نویسندگی و کارگردانی آن نیز بر عهده خودم است. لوكيشن‌های سریال نيز به زودي انتخاب خواهند شد.

بیرنگ ارایه اطلاعات بیشتر درباره سریالش را منوط به آغاز پیش‌تولید دانست.

اين سريال با 10 بازیگر اصلی در 26 قسمت و با تهيه‌كنندگي مشترك بيرنگ و همايون ايزدپناه در شبكه نمايش خانگي توليد خواهد شد.

کد خبر 2046465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha