۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۷

حسین فرکی:

استقلال مانند تیم ملی است/ برای آسیایی شدن نیاز به پیروزی داریم

استقلال مانند تیم ملی است/ برای آسیایی شدن نیاز به پیروزی داریم

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال تهران مانند تیم ملی است زیرا بازیکنان این تیم اغلب عضو تیم ملی هستند یا تجربه حضور در تیم ملی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: فولاد برای کسب سهمیه حضور در بازی های باشگاه های آسیا برای فصل آینده، نیاز مبرم به پیروزی در برابر استقلال تهران در این بازی دارد به همین دلیل ما تنها به فکر کسب هر سه امتیاز وارد این بازی می شویم.

وی افزود: امیداریم در بازی های باقیمانده تا پایان لیگ برتر، اتفاقات و نتایج به گونه ای رقم بخورد که به سود فولاد تمام شود و این تیم بتواند سهمیه حضور در بازی های آسیایی را کسب کند.

فرکی با اشاره به اینکه استقلال تهران همانند تیم ملی است، عنوان کرد: اغلب بازیکنان تیم استقلال یا عضو تیم ملی هستند یا اینکه زمانی در تیم ملی توپ زده اند به همین دلیل این تیم یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر است و بازی کردن در برابر آن سختی های خاص خود را دارد.
 
وی اظهار کرد: فولاد در این بازی میزبان است و امیدوارم که درمجموع یک بازی زیبا ارائه شود و درنهایت به نفع ما باشد. این را هم باید بگویم که ما به نفع قهرمانی استقلال، سپاهان و تیم‌های دیگر بازی نمی‌کنیم و برای خودمان بازی می‌کنیم و البته منتظر نتایج دیگر بازی‌ها نیز هستیم.

سرمربی تیم فولاد در خصوص آینده اش در این تیم گفت: صحبت های اولیه را با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انجام داده ام ولی به صورت کلی برای ادامه همکاری تصمیم نهایی مانده است و آن به پایان بازی های لیگ برتر موکول کرده ام.

فرکی ادامه داد: در پاسخ به برخی شایعات باید بگویم که فولاد همواره برای کسب پیروزی به میدان رفته و در تمامی دیدارهای گذشته حداکثر تلاش ها را به کار بستیم اما برخی اشتباهات باعث شد که کار صعود ما به اما و اگر بکشد، به هر حال در این روز فینال جام حذفی نیز برگزار می شود و  دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در این میان می تواند برای ما حائز اهمیت باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: اگر استقلال در اهواز و فضای آن توانست نتیجه لازم را بگیرد، قهرمانی را به آنها تبریک می گوئیم ولی فوتبال دارای زوایای پنهانی است که بخشی از آن در گرو حضور تماشاگران است. درست است که تیم هایی چون استقلال در همه جای کشور دارای هواداران بی شماری هستند ولی ما نیز تا اینجای کار توانسته ایم هواداران فولاد را با استادیوم آشتی دهیم و امیدواریم که فردا نیز از حضور آنها بهترین استفاده را ببریم و در پایان این دیدار خوشحال از استادیوم خارج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولادخوزستان و استقلال تهران روز یکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.

کد خبر 2046928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha