۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۱۵

سمیعی‌نژاد در گفتگو با مهر:

رحیمی دروغ سیزده گفته/ نامهربانی نشود، سپاهان همیشه اول است

رحیمی دروغ سیزده گفته/ نامهربانی نشود، سپاهان همیشه اول است

رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه اگر کرانچار دوست داشته باشد، علاقمند به همکاری‌ با این مربی هستیم، استعفای رحیمی از مدیرعاملی سپاهان را دروغ سیزده عنوان کرد.

محمدمسعود سمیعی‌نژاد رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم سپاهان دارای پیشینه‌ای دیرینه‌ در فوتبال است، همانطور که در صنعت، فولاد مبارکه حرف اول را می‌زند، در فوتبال هم سپاهان تیمی کلاسیک است و فوتبالی سطح بالا را ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: سپاهان تیمی با غیرت و پشتکار است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. این تیم در سال‌های گذشته همیشه با قدرت در تمام مسابقات شرکت کرده است و اگر با این تیم نامهربانی نکنند، همیشه تیم اول خواهد بود.

رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کردید بتوانید پس از اینکه دو بار از پرسپولیس عقب افتادید، قهرمان جام حذفی شوید؟، افزود: منصفانه می‌گویم بازی دست بازیکنان سپاهان بود و ما از لحاظ تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم، به همین دلیل مطمئن بودم می‌توانیم به شرایط بازی برگردیم و از قهرمانی تیم مطمئن بودیم.

وی با بیان اینکه پاداش قهرمانی طبق جداول تنظیم شده در باشگاه پرداخت می‌شود، در مورد استعفای علیرضا رحیمی تاکید کرد: ایشان شوخی کرده و دروغ سیزده را امروز مطرح کردند. حتما با او صحبت می‌کنیم که بماند.

سمیعی‌نژاد در مورد اینکه برنامه‌هایش برای فصل آینده باشگاه سپاهان اصفهان چیست؟، خاطرنشان کرد: ما از باشگاه سپاهان به طور کامل حمایت می‌کنیم و قول می‌دهیم آن را تقویت کنیم.

وی با ابر از رضایت از عملکرد زلاتکو کرانچار و کادر فنی تیم سپاهان ادامه داد: اگر این مربی دوست داشته باشد در سپاهان بماند ما مشکلی نداریم و علاقمند به ادامه همکاری‌اش با تیم هستیم.

رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در خصوص وضعیت ورزشگاه نقش جان اصفهان و اینکه گفته می‌شود به باشگاه سپاهان واگذار شده، گفت: ورزشگاه به ما واگذار نشده، هرچند دولت مصوب کرده بود این اتفاق بیفتد اما مجلس مصوبه دولت را رد کرد، به همین خاطر ما تنها ورزشگاه تکمیل خواهیم کرد.

سمیعی‌نژاد در مورد اینکه آیا  از مراحل تکمیل این ورزشگاه رضایت دارید گفت: استانداری از این موضوع راضی است و مشکلی هم وجود ندارد.

فینال جام حذفی فوتبال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم‌ سپاهان موفق شد در ضربات پنالتی، پرسپولیس را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 2048076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha