۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

نویدکیا در گفتگوی اختصاصی با مهر:

بتوانم به تیم ملی می‌آیم/ از شنیدن خبر خداحافظی کریمی متاثر شدم

 بتوانم به تیم ملی می‌آیم/ از شنیدن خبر خداحافظی کریمی متاثر شدم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که با صراحت می‌گوید جام حذفی را قبول ندارد از شنیدن خبر خداحافظی علی کریمی ابراز تاثر کرد و در مورد قهرمانی سپاهان گفت: سال پیش گفتیم ما سپاهانیم و حالاحالاها قهرمان. خیلی خوشحالم توانستیم این مسئله را امروز هم ثابت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شنیدن نام محرم نویدکیا، فوتبال‌دوستان را یاد مصدومیت می‌اندازد. بازیکنی که به واسطه مصدومیت در بازی تیم امید کره‌جنوبی و ایران در مقدماتی المپیک 2004 و مشکلاتی که در درمانش بوجود آمد، نتوانست به آنچه در فوتبال مستحقش است برسد، خصوصا در رده ملی.

البته شماره 4 فوتبال اصفهان، در این سال‌ها با حمایت سپاهانی‌ها و تلاش ویژه‌ای که از خود نشان داد، توانست با تحمل تمام مصدومیت‌ها به فوتبالش در رده باشگاهی ادامه دهد، موضوعی که باعث شده خیلی‌ها نقش این بازیکن را در سه دوره قهرمانی متوالی سپاهان در لیگ برتر بسیار پررنگ بدانند.

این بازیکن که به همراه سپاهان 8 قهرمانی در فوتبال ایران (4 قهرمانی در لیگ و 4 قهرمانی در جام حذفی) را تجربه کرده‌ است، یکشنبه شب هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم سپاهان بود و در نهایت هم به عنوان کاپیتان زردپوشان جام قهرمانی را بالای سر برد.

محرم نویدکیا که در این سال‌ها کمتر حاضر به انجام مصاحبه می‌شود، بعد از این قهرمانی به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد که این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

* خبرگزاری مهر: پس از قهرمانی در جام حذفی چه احساسی دارید؟
- محرم نویدکیا:
من به خاطر قهرمان شدن سپاهان بسیار خوشحالم زیرا تلاش کادر فنی و بازیکنان نتیجه داد و توانستیم پرسپولیس را مقابل تماشاگران پرتعدادش شکست دهیم. از این جهت هم خوشحال هستم آن چیزی که دلم می‌خواست عملی شد و شعارها و قول‌هایی که فصل قبل داده بودیم را عملی کردیم.

* کدام شعارها؟
- سال پیش گفتیم ما سپاهانیم و حالاحالاها قهرمان. خیلی خوشحالم توانستیم این مسئله را امروز هم ثابت کنیم، به نظرم یک جورهایی خدا هم به ما کمک کرد. از اینکه قهرمان شدیم برای هواداران سپاهان بسیار خوشحالم اما برای تیم‌های تراکتورسازی و فولادخوزستان بیشتر خوشحال‌. من جام حذفی را قبول ندارم و به نظر من لیگ بسیار مهم است و این تیم‌ها در لیگ بسیار موفق بودند و باید سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست می‌آوردند.

* بعد از بازی فینال مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی از فوتبال خداحافظی کردند، چه نظری در این خصوص دارید؟
- واقعا متاسفم  از اینکه این دو بازیکن از فوتبال خداحافظی کردند، خصوصا از شنیدن خبر ناگهانی خداحافظی علی کریمی خیلی متاثر شدم. نمی‌دانم چرا علی کریمی این تصمیم را گرفت. او یک بازیکن استثنایی است و واقعا حیف است که از فوتبال برود.

* یعنی معتقدید آنها زود خداحافظی کردند؟
- کریمی و مهدوی‌کیا می‌توانستند حالاحالاها فوتبال بازی کنند و من امیدوارم حداقل علی کریمی در این تصمیم تجدیدنظر کند. برای اینکه شرایطش را داشت همچنان فوتبال بازی کند. این دو می‌توانستند حالاحالاها به فوتبال کمک کنند زیرا از نظر فنی و بدنی آماده بودند.

* در این روزها که بسیار آماده هستید، آیا تیم ملی را در مسابقات انتخاباتی جام جهانی همراهی می‌کنید؟
- من در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم زیرا وضعیت بدنی‌ام نرمال نیست و نمی‌توانم مانند یک فوتبالیست معمولی تمرین کنم. الان پایم بسیار درد می‌کند و شاید نتوانم در آخرین بازی فصل، سپاهان را همراهی کنم.

* اگر این مصدومیت نبود، باز هم دوست ندارید به تیم ملی در این سه بازی مهم کمک کنید؟
- هر فوتبالیستی دوست دارد به تیم ملی کمک کند. اگر بتوانم بله، به تیم ملی می‌آیم و برای آن بازی هم خواهم کرد.

* و آیا فصل آینده هم برای سپاهان بازی خواهید کرد؟
- هیچ چیز مشخص نیست .اجازه بدهید در آینده در این خصوص صحبت کنم.

کد خبر 2048077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha