۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۴

در پاسخ به مهر:

همزمان توانایی ثبت نام از 50کاندیدا را داریم

همزمان توانایی ثبت نام از 50کاندیدا را داریم

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه همزمان می توانیم از 50 کاندیدا ثبت نام کنیم گفت: تشکیل هیات های اجرایی به منظور تعیین محل شعب اخذ رای، انتخاب اعضای شعب و آموزش عوامل اجرایی به عهده فرمانداران و بخشداران است.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از امروز ساعت 8 صبح ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است گفت: وزیر کشور دستور شروع ثبت نام و تشکیل هیات اجرایی را صادر کرد و در تمامی استان ها در همان لحظات اولیه فرمانداران و بخشداران اعلام حضور کردند و فرایند انتخابات نیز آغاز شد.

دبیر هیات اجرایی مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نقش فرمانداران و بخشداران در انتخابات ریاست جمهوری چیست گفت: به منظور تشکیل هیات های اجرایی و تعیین منحل شعب اخذ رای و انتخاب اعضای شعب آموزش عوامل اجرایی و نهایتاً اعلام آگهی های مختلف و رای گیری از مردم به عهده فرمانداران و بخشداران است.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که آیا زمان ثبت نام تمدید می شود گفت: ما تدارکاتی ترتیب داده ایم که همزمان می توانیم از 40 تا 50 نفر ثبت نام کنیم بنابراین نیازی به تمدید زمان ثبت نام نیست اما اگر آنقدر کاندیداها زیاد بودند که نتوانستیم در موعد مقرر ثبت نام کنیم ممکن است زمان ثبت نام تمدید شود که این امر بعید است.

کد خبر 2049035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha