۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

حامد حدادی:

خوشحالم استقلال قهرمان لیگ شد/ برای کریمی و مهدوی‌کیا ناراحت شدم

خوشحالم استقلال قهرمان لیگ شد/ برای کریمی و مهدوی‌کیا ناراحت شدم

عضو تیم ملی بسکتبال ایران و بازیکن شاغل در لیگ حرفه ای آمریکا که برای تماشای دیدار پایانی لیگ دوازدهم در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود گفت: برای حضور در جشن قهرمانی استقلال آمده ام چرا که یک استقلالی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حدادی بازیکن تیم بسکتبال فینیکس سانز آمریکا که پنجشنبه شب به تهران رسیده است، عصر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال شرکت کند. او در مورد این اقدامش گفت: من یک استقلالی هستم و خوشحالم که این تیم توانست این فصل قهرمان لیگ برتر شود و امیدوارم بتواند قهرمانی در لیگ آسیا را هم جشن بگیرد.

وی ادامه داد: برای پرسپولیس هم ناراحت شدم که نتوانست در جام حذفی قهرمان شود. بیشتر از آن برای مهدوی کیا و کریمی ناراحت شدم که خداحافظی غریبانه ای داشتند. به نظرم باید مراسم بهتری برای این دو بازیکن بزرگ فوتبال ایران در نظر گرفته می شد که در شان آنها باشد.

حامد حدادی در مورد شرایطش در تیم فینیکس سانز آمریکا گفت: تیم ما در فصل گذشته شکست های زیادی را تجربه کرد. به همین خاطر قصد دارم تیمم را عوض کنم. پنجشنبه شب وارد تهران شدم تا در اردوی تیم ملی بسکتبال شرکت کنم.

کد خبر 2051573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha