۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

سوره مهر 5 ستاره نشد/ ناشر ادبیات انقلاب در میان تقدیری‌ها

سوره مهر 5 ستاره نشد/ ناشر ادبیات انقلاب در میان تقدیری‌ها

انتشارات سوره مهر که در سال‌های گذشته به عنوان «ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» دست یافته بود، در این دوره به عنوان ناشر تقدیری نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین پایانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی انجام می‌شود که طبق معمول، ناشران برگزیده این رویداد در روز آخر آن معرفی می‌شوند.

براساس این گزارش، انتشارات سوره مهر که در سال‌های 87، 88، 89 و 91 به عنوان ناشر برگزیده در میان ناشران دولتی و عمومی دست یافته بود، امسال ناشر تقدیری شناخته شد.

سال گذشته، سوره مهر در کنار امیرکبیر به عنوان بهترین ناشران دولتی معرفی شده بود.

عنوان ناشر تقدیری به سوره مهر در حالی داده می‌شود که با وجود مشکلات عدیده در حوزه نشر طی یک سال گذشته، این ناشر دست به انتشار کتاب‌های پرفروش و اثرگذاری مانند «لشکر خوبان»، «سال‌های بی‌قرار»، «برای تاریخ می‌گویم» و ... زده و مورد تشویق و تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

انتشارات سوره مهر در کنار نامواره خود در نمایشگاه با چهار ستاره سیاه و یک ستاره خالی، در انتظار پنجمین نوبت برگزیده شدن بود و انتظار می‌رفت با توجه به شرایط نشر کشور، این ناشر پرکار استحقاق دریافت عنوان «ناشر برتر» را داشته باشد.

مراسم پایانی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در حال برگزاری است و فهرست کامل برگزیدگان این نمایشگاه در بخش‌های دولتی و خصوصی، ناشران تهران و شهرستان، بزرگسال و کودک و نوجوان به زودی در خبرگزاری مهر منتشر می‌شود.

کد خبر 2052021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha