۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۲۶

مجید باقری‌نیا در گفتگو با مهر:

فکر کنم صنعتی لیگ برتری شده باشد/ محروم شدنم بسیار عجیب است

فکر کنم صنعتی لیگ برتری شده باشد/ محروم شدنم بسیار عجیب است

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان که به رای محرومیتش از سوی کمیته انضباطی شدیدا متعرض بوده، معتقد است تیم صنعتی باید به جای شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای تبانی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که طبق این حکم عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی تیم فوتبال باشگاه استقلال صنعتی خوزستان  به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و 18 ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محکوم شده است.

همچنین در این رای علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال و بهمن روشنایی سرپرست این تیم هم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محکوم شده است.

مجید باقری‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص اظهار داشت: من نمی‌دانم به چه دلیل محروم شده‌ام، برای من این رای بسیار عجیب است و از شنیدن این خبر هاج و واج مانده‌ام.

وی اضافه کرد: درحالیکه مسئولان تیم صنعتی خوزستان به عنوان نخستین تیم‌ها، در خصوص بحث تبانی در لیگ دسته اول صحبت کرده و گزارش‌هایی را در این خصوص به کمیته انضباطی ارسال کرده است، محروم کردن من و قائم مقام باشگاه و سرپرست تیم بسیار عجیب است.

سرمربی تیم فوتبال صنعتی خوزستان در ادامه تاکید کرد: روز سه‌شنبه صددرصد به این رای اعتراض کرده و فرجام خواهی خواهم کرد. من کاری نکرده‌ام که بخواهم محروم شوم، به همین دلیل برای احقاق حقم، کوتاه نمی‌آیم.

باقری‌نیا در پایان در خصوص محکومیت تیم شهرداری به سقوط به دسته اول هم گفت: فکر می‌کنم با محرومیت شهرداری تیم استقلال صنعتی خوزستان به عنوان تیم نخست گروه "ب" لیگ برتری شده باشد.

کد خبر 2054386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha