۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

سهرابی با مهر مطرح کرد:

پاداش تخلف صنعتی و پاس نباید لیگ‌برتری شدن باشد/ رای صادره یک طرفه است

پاداش تخلف صنعتی و پاس نباید لیگ‌برتری شدن باشد/ رای صادره یک طرفه است

معاون ورزشی شهرداری تبریز با طرح این پرسش که آیا پاداش تخلف صنعتی و پاس لیگ برتری شدن است؟، گفت: در حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان من مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز قید شده، در حالیکه بنده معاون ورزشی شهرداری تبریز هستم، موضوعی که نشان می‌دهد دوستان در کمیته انضباطی به هیچ وجه پرونده را دقیق بررسی نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر دوشنبه هفته جاری آرای تبانی در لیگ دسته اول را اعلام کرد که طی آن تیم شهرداری تبریز به دسته اول باز گردانده شد. همچنین سرمربی و برخی از اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم هم با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شدند.

میرمعصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این رای صادر شده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شما اگر آرای کمیته انضباطی را به دقت بررسی کنید، کاملا متوجه می‌شوید مغرضانه است. مگر طبق این رای مسئولان دو باشگاه صنعتی خوزستان و پاس همدان محروم نشده‌اند؟، آیا پاداش آنها حضور در رقابتهای لیگ برتر و بازی پلی‌آف است؟

وی در همین خصوص افزود: عده‌ای هستند که آنها را کاملا می‌شناسیم، نفراتی که پیش از شروع فصل مخالف حضور کمالوند به عنوان سرمربی تیم شهرداری بودند و بارها اعلام کردند اجازه نمی‌دهند وی بتواند نتیجه بگیرد. انها وقتی دیدند تلاش‌های‌شان فایده‌ای نداشت و تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد، باز هم ناامید نشدند و این بار با دادن اطلاعات غلط به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تلاش‌های خود علیه تیم شهرداری ادامه دادند.

معاون ورزشی شهرداری تبریز تاکید کرد: من 20 سال در ورزش شهرداری سابقه خدمت صادقانه دارم و آقایانی را که در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به راحتی با آبرو و حیثیت 20 سال کار صادقانه من در ورزش بازی کرده‌‌اند، به دادگاه عدل الهی واگذار می‌کنم. رای کمیته انضباطی کاملا یک طرفه است و نشان می‌دهد آنها تحمل حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر را ندارند.

وی همچنین تاکید کرد: شما اگر به آرای کمیته انضباطی توجه کنید، مشاهده می‌کنید عنوان مرا به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز قید کرده‌اند در حالی که من معاون ورزشی شهرداری تبریز هستم، این موضوع نشان می‌دهد دوستان در کمیته انضباطی به هیچ وجه پرونده را دقیق بررسی نکرده‌اند.

سهرابی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر موردی وجود داشت چرا دوستان در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی بعد از گذشت سه ماه از دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری بندرعباس، به یاد آن بازی افتاده و رای داده‌اند؟ مگر نه اینکه اگر مورد اخلاقی و انضباطی وجود داشته باشد، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید بلافاصله وارد عمل شوند؟

وی در ادامه یادآور شد: اگر تیم یادآوران شلمچه برای انجام بازی دیر حرکت کرده، مقصر دیر آمدن آنها ما هستیم؟ ای کاش آقایان در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی کمی هم آن دنیا را در نظر می‌گرفتند و تحت تاثیر گفته‌ها و سیاه نمایی برخی‌ها قرار نمی‌گرفتند.

معاون ورزشی شهرداری تبریز در پایان گفت: در حال حاضر ما در حال آماده کردن لایحه دفاعی خود برای کمیته استیناف هستیم و امیدوارم افرادی که در آنجا هستند، پرونده را به خوبی بررسی کرده، حق و ناحق نکنند و همچون دوستان در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحت تاثیر یک عده قرار نگیرند.

کد خبر 2055397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha