۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

توضیح رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض تبانی کنندگان

توضیح رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض تبانی کنندگان

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه احتمال احضار معترضین به رای تبانی به کمیته استیناف خیلی کم است، گفت: برای اینکه وضعیت تیم های حاضر در لیگ برتر هرچه زودتر مشخص شود، اگر لازم باشد هر روز در کمیته استیناف جلسات فوق العاده برگزار می کنیم.

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص معترضین به آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده منتسب به لیگ آزادگان ضمن بیان مطلب فوق گفت: افرادی که معترض به آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده تبانی های صورت گرفته در لیگ آزادگان هستند طبق قانون حداکثر یک هفته زمان دارند که به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال لایحه اعتراضی خود را ارائه دهند. در کمیته استیناف اصل رسیدگی به لوایح اعتراضی این است که دعوتی از فرد معترض به عمل نیاید مگر در مواقعی که ضرورت ایجاد می کند.

وی در همین خصوص افزود: چون احتمال احضار فرد در کمیته استیناف خیلی کم است و احضارها باید در کمیته بدوی یعنی انضباطی صورت گیرد،بنابراین توصیه ما به افراد معترض این است که در لایحه دفاعی خود کلیه اسناد، مدارک و دلایل خود را ارائه دهند.

رئیس کمیته استیناف تاکید کرد: اگر کمیته انضباطی، پرونده های معترضین را هرچه سریعتر کامل و نواقص آن را برطرف کند و به کمیته استیناف ارجاع دهد. ما نیز برای آنکه وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان هرچه زودتر مشخص شود و تیم ها لطمه نبینند اگر لازم باشد برای رسیدگی به پرونده ها هر روز در کمیته استیناف تشکیل جلسه فوق العاده می دهیم.

کد خبر 2054656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha