۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

غلامرضا بهروان خبر داد:

صعود صنعتی به لیگ برتر قطعی نیست/ منتظر رای کمیته استیناف هستیم

صعود صنعتی به لیگ برتر قطعی نیست/ منتظر رای کمیته استیناف هستیم

رئیس سازمان لیگ آزادگاه درحالی هنوز صعود صنعتی خوزستان به لیگ برتر را قطعی ندانسته و آن را منوط به تائید رای کمیته انضباطی توسط استیناف کرده است که اعلام می‌کند پاس همدان و مس سرچشمه به پلی‌آف صعود کرده‌اند و باید در آن دیدار با هم رقابت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بهروان در خصوص رای اعلام شده توسط کمیته انضباطی در مورد تبانی در لیگ دسته اول ضمن بیان مطلب فوق گفت: برخی از سایت‌ها از قول من اعلام کرده‌اند تیم استقلال صنعتی اهواز جایگزین تیم شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر شده است، در صورتی‌که چنین چیزی فعلا به دلایلی امکان پذیر نیست.

وی افزود: اگر این رای پس از نظر کمیته استیناف به قطعیت برسد، می‌توان در مورد تیم صعود کننده به لیگ برتر اظهار نظر قطعی کرد هرچند فعلا طبق جدول رده‌بندی لیگ دسته اول، استقلال صنعتی اهواز به عنوان تیم صعود کننده است.

رئیس سازمان لیگ آزادگان اضافه کرد: خوشحالم این رای داده شده اما باز هم تاکید می‌کنم باید نظر قطعی از سوی کمیته استیناف اعلام شود. این رای به مدت یک هفته برای استیناف گذاشته شده و ممکن است تغییراتی در آن رخ دهد و شاید اتفاقی هم در اصل رای نیافتد.

بهروان در ادامه بیان کرد: پس از اعلام قطعی این رای مجبور هستیم رقابتهای پلی‌آف را فشرده برگزار کنیم و پس از مشخص شدن تیم برنده و معرفی آن به لیگ برتر، یک پلی‌آف دیگر نیز برگزار شود که این موضوع باعث خواهد شد تا تیم صعود کننده ضرر کرده و تحت فشار باشد. تیم پاس همدان و مس سرچشمه به پلی‌آف صعود کرده‌اند و باید به رقابت بپردازند.

وی در خصوص اعتراض مدیران عامل برخی از باشگاه‌ها مبنی بر برگزاری بازی‌های لیگ با حضور 16 یا 18 تیم هم اظهار داشت: این موضوع برای 2 یا چند ماه گذشته نیست که مدیر عاملان یادشان افتاده، به آن اعتراض کنند. این طرح از یک سال و نیم گذشته و طبق اعلام آئین‌نامه مسابقات به تمامی باشگاه‌ها و مسئولان اعلام شده است. این طرح پس از اعلام کار کارشناسی و نظرسنجی انجام شده، قرار شد تا 16 تیمی برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ آزادگان در پایان گفت: من ضمن احترام به نظرات مسئولان معتقدم که تیم‌ها و مدیران در راستای منافع باشگاه‌های خود نظراتشان را اعلام می‌کنند اما نباید این نکته را فراموش کرد که اهالی فدراسیون فوتبال  نگاه بلند مدت به اهداف خود در فوتبال دارند تا بتوانند فوتبال و منافع ملی خود را در مسیر رشد و گسترش قرار دهند.
 

کد خبر 2054759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha