۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

مدیرعامل تراکتورسازی به مهر خبر داد:

مذاکره با مهاجم استقلال/ برگزاری اردو در ترکیه یا تهران

مذاکره با مهاجم استقلال/ برگزاری اردو در ترکیه یا تهران

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید خبر مذاکره اولیه با مهاجم استقلال گفت: به دنبال جذب یک هافبک و یک مدافع نیز هستیم البته اگر نصرتی قرار داد خود را تمدید کند دیگر نیازی به جذب آن مدافع جدید نداریم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما تا امروز سه سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده ایم و در حال مذاکره با سه بازیکن لیگ برتری دیگر هستیم که تا پایان هفته جاری نیز تکلیف آنها به طور قطعی مشخص می شود.

وی در خصوص پست های این سه بازیکن افزود: ما به دنبال جذب یک مهاجم، یک هافبک و یک مدافع هستیم. البته قرار است محمد نصرتی پاسخ نهایی خود را در خصوص پیشنهاد تمدید قرار داد بدهد. اگر پاسخ وی مثبت باشد که دیگر نیازی به جذب مدفعی جدید نداشته و فقط یک مهاجم و یک هافبک جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا برای جذب مهاجم با آرش برهانی مذاکره کرده اید، اظهار داشت: همکارانم با برهانی مذاکرات اولیه را انجام داده اند و قرار است تکلیف وی نیز برای پیوستن به تیم تراکتورسازی تا پایان هفته جاری مشخص شود.

وی در خصوص اردوی آماده سازی خارج از کشور تراکتورسازی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی اولیه قرار است اردویی را در کشور ترکیه برگزار کنیم اما به دلیل مسائل اخیری که در این کشور اتفاق افتاده، در این خصوص دچار تردید شده ایم بنابراین تکلیف این موضوع تا پایان هفته آینده مشخص می شود.

زینی زاده در همین خصوص افزود: در صورتی که اردوی ترکیه منتفی شود، اردوی آماده سازی خود را در تهران برگزار خواهیم کرد و بر اساس خواست سرمربی تیم 4 بازی تدارکاتی را در این مرحله از اردو انجام خواهیم داد.

کد خبر 2073555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha