۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷

زینی زاده به مهر خبر داد:

نحوه تسویه حساب تراکتورسازی با لوپز/ قرار به شکایت باشد حق با ماست

نحوه تسویه حساب تراکتورسازی با لوپز/ قرار به شکایت باشد حق با ماست

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام نحوه تسویه حساب با فلاویو لوپز، گفت: اگر قرار به شکایت باشد حق با باشگاه تراکتورسازی است چون لوپز با ما قرارداد دارد و بدون اجازه در تمرینات تیم حاضر نشده است.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت حضور یا عدم حضور " فلاویو لوپز " در تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: " لوپز " سه ماه حقوق معوقه دارد که از باشگاه مطالبه کرده است. در گذشته وی مطالبات خود را به طور دستی از باشگاه دریافت می کرد اما او در حال حاضر در ایران حضور ندارد و حساب ارزی مشخصی را برای این کار برای ما تعیین نکرده است. ما نیز به وی اعلام کردیم که آمادگی تسویه حساب با او را داریم منتهی این بازیکن هنوز با باشگاه تراکتورسازی قرار داد دارد و بدون اجازه در تمرینات تیم حضور پیدا نمی کند بنابراین اگر قرار باشد کار به شکایت بکشد حق با ما است.

لوپز گفته که برای تسویه حساب به ایران نمی آید و قرار شده نماینده باشگاه با وی یا نماینده اش تا پایان هفته جاری دیدار کرده و با او تسویه حساب کند. با اینکه سرمربی تیم خواهان ماندن این بازیکن شده اما ما به زور بازیکنی را که دلش با تیم نیست نگه نمی داریم منتهی او باید هرچه زودتر تکلیف خود را با باشگاه مشخص کند تا اگر نمی خواهد بماند ما هرچه زودتر در پست وی اقدام به جذب بازیکن کنیم.

کد خبر 2078193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha