۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۲

مدیرعامل تراکتورسازی در گفتگو با مهر:

رقم قرارداد نکونام و کریمی را تایید و تکذیب نمی‌کنم/ دنبال بمب ترکاندن نیستم

رقم قرارداد نکونام و کریمی را تایید و تکذیب نمی‌کنم/ دنبال بمب ترکاندن نیستم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه در فصل نقل و انتقالات به دنبال بمب ترکاندن نیستم و رقمی که در مورد قرارداد کریمی و نکونام مطرح شده را تایید و تکذیب نمی کنم گفت: کریمی و نکونام به دنبال حضور در تیمی هستند که ارزش واقعی آنها را بدانند و به آنها احترامی که در شان شان است را بگذارند.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات  تیم تراکتورسازی بویژه حضور نکونام و بازگشت لوپز به این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در حال حاضر از 6 بازیکنی که مد نظر سرمربی تیم بوده، موفق به جذب 4 بازیکن شده ایم و در حال حاضر به دنبال جذب دو بازیکن در پست های هافبک دفاعی و دروازه بان هستیم.

وی در همین خصوص افزود: در همین راستا مذاکرات اولیه خوبی را با جواد نکونام انجام داده‌ایم و قرار است پس از دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران تکلیف نهایی وی برای حضور در تیم تراکتورسازی مشخص شود.

زینی زاده در پاسخ به این پرسش که آیا برای جذب نکونام با وی به تفاهم می رسید اظهار داشت: ما برای جذب نکونام مشکل مالی نداریم و این بازیکن برای ما شرط خاصی را نگذاشته است.

وی در خصوص جذب دروازه بان نیز تصریح کرد: در حال حاضر ما به دنبال جذب دروازه بان دوم برای تیم هستیم و اولویت فعلی ما جذب یک دروازه بان خوب از تیم های لیگ یکی است اما اگر در این خصوص موفقیتی حاصل نشود دروازه بانی از لیگ برتر یا حتی یک دروازه بان خارجی جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص مطالبی که در برخی رسانه ها مطرح می شود مبنی بر اینکه تراکتوری ها به دنبال بمب ترکاندن و جذب ستاره ها در نقل و انتقالات هستند، گفت: من این موضوع را به هیچ وجه تایید نمی کنم و به دنبال بمب ترکاندن در نقل و انتقالات نیستیم. ما فقط به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که نقاط ضعف فصل گذشته خود را بر طرف کنیم و دیگر شاهد خالی بودن نیمکت خود در جریان رقابت های لیگ نباشیم تا دیگر شرمنده هواداران خود نباشیم.

وی در خصوص مباحثی که در خصوص مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومانی قرارداد علی کریمی و درخواست یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی جواد نکونام مطرح شده، خاطر نشان کرد: من این ارقام را نه تایید می کنم و نه تکذیب. چیزی که اهمیت دارد این است که چنین بازیکنان بزرگی چیزی خارج از عرف از ما نمی خواهند که ما توانایی آن را نداشته باشیم. آنها به دنبال حضور در تیمی هستند که ارزش واقعی شان را بدانند، احترامی را که شایسته شان هست ببینند و بر اساس جایگاهی که دارند با آنها رفتار شود.

زینی زاده تصریح کرد: علی کریمی هیچ مشکلی با هواداران تراکتورسازی ندارد. علی کریمی بازیکنی است که در هر تیمی باشد نسبت به پیراهن آن تیم تعصب خاصی دارد و هواداران ما نیز چنین بازیکنانی را دوست دارند. استقبالی که هواداران از وی در هنگام حضور در تبریز کردند این موضوع را ثابت می کند. کریمی بازیکنی است که خدمات زیادی به فوتبال ایران انجام داده و ما باید این خدمات را ارج بنهیم.

وی تاکید کرد: مدیران باشگاه ها باید ظرفیت خود را بالا ببرند تا بتوانند با بازیکنان بزرگ کار بکنند چون بازیکنانی مانند کریمی و نکونام تجربیات ارزشمندی دارند. ما باید با چنین بازیکنانی حداقل ماهی یکبار جلسه بگذاریم و از تجربیات ارزشمند آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص برنامه اردوهای آماده سازی این تیم تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان در اردوی سرعین به سر می برند و قرار است از روز سوم یا چهارم تیرماه اردوی خود را در تهران ادامه دهیم و بنا به درخواست کادر فنی سه یا چهار بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار دهیم.

کد خبر 2078003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha