۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

مراسم مدافعان حرم 3 برگزار می‌شود

مراسم مدافعان حرم 3 برگزار می‌شود

به همت کنگره بین المللی امام علی النقی(ع) سومین مراسم مدافعان حرم جمعه 14 تیرماه برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم مدافعان حرم 3 به منظور اعلام آمادگی مجدد جوانان ایرانی در حراست از اماکن مقدسه سرزمین شام و نیز بزرگداشت شهید انتظار شیخ محمد شحاته در روز جمعه 14 تیرماه برگزار می شود.

این گزارش می‌افزاید: در پی اهانتهای اخیر به ساحت مقدسات دین مبین اسلام و همچنین به خاک و خون کشیدن مسلمانان بیگناه توسط گروهک‌های تکفیری و پیروان جاهل فرقه وهابیت، کنگره بین المللی امام علی النقی(ع) ضمن محکومیت این اهانتهای ننگین و غیر اسلامی و ضد انسانی، اعتراض شدید خود را نسبت به تعرض عده ای جاهل و آلت دست مخالفین اسلام به مراسم میلاد نواده رسول خدا(ص) مهدی موعود(عج) و به شهادت رساندن عالم شیعی برجسته شیخ حسن شحاطه و 4 تن از همراهانش در کشور مصر اعلام می دارد.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی را با همراهی هیئت الرضا(ع) تحت عنوان مدافعان حرم 3 در روز جمعه 14 تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان برگزار می نماید.

در این مراسم که با قرائت قرآن کریم توسط قاری بین المللی آغاز می شود ضمن بیان فضائل اهل بیت(ع) و ارائه آخرین تحلیلها از وقایع منطقه جمعی از مداحان به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

 پیش از این مراسم مدافعان حرم 1 و 2 با حضور گسترده شهروندان تهرانی خصوصا جوانان برگزار شده و در حاشیه آنها نام‌نویسی از جوانان داوطلب حضور در سوریه به عمل آمد که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و منطقه ای داشت.

کد خبر 2087545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha