۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۸:۴۶

سومین اجتماع «مدافعان حرم» برگزار شد

سومین اجتماع «مدافعان حرم» برگزار شد

مراسم سومین اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» شب گذشته 14 تیرماه در هیئت الرضا(ع) واقع در حسینیه امام موسی‌ بن جعفر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته 14 تیرماه سومین اجتماع بزرگ مدافعان حرم با حضور جمع کثیری از علاقمندان و عشاق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

در پایان این مراسم بیاینیه این کنگره قرائت شد که متن آن به شرح ذیل می باشد: سومين گردهمايي مدافعين حرم، تجديد بيعتي است ميان جوانان مسلمان ايراني با عمه سادات، حضرت زينب كبري(س). بيعتي كه رنگ حسيني دارد و بوي اباالفضلي. چرا كه گِل شيعه را با غيرت سرشته اند و شعورش را با شور درآميخته اند. به قول رهبر مقاوم عربي، سيد حسن نصرالله، براي جوان شيعه، دفاع از حرم زينب(س) دليل نمي خواهد. راهنمايش دل است و بهانه اش دل. و دفاع از حرم بي بي، چيزي فراتر از حسابهاي اين دنيايي است. رشته اي است كه سرش در دست بانوي ديگري است... .

سومين گردهمايي مدافعين حرم، باز هم به عطر شهيدان معطر است. بزرگي از منتظران يوسف زهرا(س)، شهيد حسن شحاته. شهيدي كه براي جشن نيمه شعبان، ديوارها و كف كوچه هاي روستايش را با خون خود و يارانش خضاب كرد و بر اين انتظار زنده شد كه لبخند رضايت را بر لبان شيرين مولايش ببيند.

خون شهيدان مسلمان، از مدافعان حرم حضرت زينب گرفته تا سرهاي بريده مسلمان مصر و پاكستان و عراق و افغانستان و ...، بار ديگر جهان اسلام را در فرازي تاريخي، دست گيري كرده. مكر دشمنان خدا و دوستان دشمنان خدا، در سوريه، به خودشان بازگشته و به دست خودشان، حاميان جگرخواران القاعده، اين بني اسرائيل خون ريز، يكي يكي گرفتار گشته اند.

اما در جبهه اي ديگر، جوانان حزب الله و شيعيان غيور عراق و لبنان و ايران، سجده شكر به جا مي آوردند كه آزمون غيرت شيعه، به پايان خوش خود نزديك است و سپاه شامي كه براي جنگ جهاني عليه محور مقاومت تدارك ديده شده بود، در حال از هم پاشيدن است.

ما شركت كنندگان در سومين گردهمايي مدافعين حرم، خداوند را شكر مي گوييم و اين بار كه جهاد در راه او به مال و بازوي ما بيش از خون ما احتياج دارد، اعلام مي داريم اينك كه كمكهاي نقدي و غيرنقدي ما به مدافعين حرم واجب تر از حضور خود ما در اين جبهه جهاد است، آماده ايم با بسيج خود و خويشان و نزديكان خود، جلوه اي ديگر از غيرت شيعيان براي دفاع از حرم حضرت زينب (س) را به تصوير بكشيم و حماسه اي ديگر را خلق كنيم. هرچه داريم از اوست. لا حول و لا قوة الا بالله.

کد خبر 2090631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha