۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

۲۵ خانوار از مددجویان بهزیستی شهرستان ابهر صاحب خانه شدند

۲۵ خانوار از مددجویان بهزیستی شهرستان ابهر صاحب خانه شدند

زنجان - خبرگزاری مهر: 25 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان ابهر با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرگزاری مهر،25 واحد مسکونی  مددجویان بهزیستی شهرستان ابهر با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

رجبی رئیس بهزیستی شهرستان ابهر افزود :تامین مسکن مددجویان از اهداف و سیاست های سازمان بهزیستی است که سعی شده است با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه مهمترین دغدغه مددجویان رفع شود.

رجبی افزود: در ساخت مسکن مددجویان  اعتباری بالغ بر  یک مبلیارد ریال هزینه شده است. وی  ادامه داد: عمده ترین مشکلات مددجویان و معلولین تامین مسکن و ودیعه مسکن است که  نیازمند حمایت و مساعدت خیرین و مسئولین ذیربط هستیم

برگزیدگان جشنواره نوروزی ADSL مخابرات زنجان تجلیل شدند
 
 با حضور مسئولان شرکت مخابرات استان، از 35 برگزیده جشنواره نوروزی ADSL در زنجان تجلیل به عمل آمد.

 از برگزیدگان جشنواره نوروزی ADSL مخابرات در زنجان تجلیل به عمل آمد.، 35 نفر از شرکت‎کنندگان زنجانی در این جشنواره سراسری مورد تجلیل قرار گرفته و جوایز خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به این‌که شرکت مخابرات پس از فرایند نوسازی در سال 88 مشمول قوانین بخش‌های خصوصی شده است، گفت: پس از اعمال این امر برخی محدودیت‌ها که در زمینه برگزاری جشنواره‌ها و حتی اهدای جوایز وجود داشت، برداشته شد و با توجه به این امر امروز توانسته‌ایم با برگزاری جشنواره‌های مختلف نظر مساعد مشترکان خود را جلب کنیم.

معاون کسب و کار و بازار یابی شرکت مخابرات استان زنجان، جذب مشترک جدید، حفظ مشترکان گذشته و کسب سود و درآمد را از اهداف مهم شرکت مخابرات عنوان کرد و یادآور شد: پس از ورود شرکت به بخش خصوصی و ورود سهامداران بزرگ و کوچک به چرخه، مؤظف هستیم علاوه بر تحقق وظیفه خدمت‌رسانی به مردم سود سهام‏داران خود را نیز مدنظر داشته باشیم بر همین اساس شرکت در جایی سرمایه‌ذاری می‌کند که بتواند به سود خود دست یابد.

چنگایی، فروش آزمایشی اینترنت پرسرعت(ADSL) را یکی از راه‌های کسب سود دانست و افزود: این کار را انجام دادیم که نشان دهیم برای انجام چنین اموری توانایی لازم را داریم.

وی اظهار داشت: شواهد نشان می‌دهد که علیرغم وجود مشکلات، کار به خوبی انجام شده و توانستیم با این حرکت ارتباط مطلوبی با مشترکان خود بگیریم و امیدواریم در جشنواره‌های آتی کار با کیفیت‌تری ارائه شود.

معاون کسب و کار و بازار یابی شرکت مخابرات استان زنجان در ارتباط با جشنواره نوروزی ADSL، عنوان کرد: این جشنواره از 8 اسفند سال گذشته آغاز و تا 13 اردیبهشت امسال ادامه داشت که در مجموع 3 هزار نفر از مشترکان زنجانی در آن ثبت نام کرده بودند که در نهایت 35 مشترک به عنوان افراد برگزیده در قرعه‌کشی معرفی شدند.

چنگایی ادامه داد: طبق آمار ارائه شده توسط شرکت مخابرات کشور، مشترکان زنجانی بیشترین تعداد برگزیدگان را داشتند در حالی‌که سایر استان‌ها یک الی دو نفر برنده معرفی شده است.

در پایان مراسم از 35 برگزیده جشنواره نوروزی ADSL در زنجان با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

از 35 برگزیده جشنواره نوروزی ADSL در زنجان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 2104115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha