۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

چهارمین نشست نقد اولی‌ها به «گلف روی باروت» رسید

چهارمین نشست نقد اولی‌ها به «گلف روی باروت» رسید

رمان «گلف روی باروت» نوشته آیدا مرادی آهنی در قالب یکی از جلسات نقد اولی‌ها در باشگاه کتاب تهران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نشست از سری نشست‌های اولی‌ها به نقد و بررسی رمان «گلف روی باروت» نوشته آیدا مرادی آهنی اختصاص پیدا کرده است. این کتاب اولین رمان و دومین کتاب آیدا مرادی آهنی بعد از انتشار مجموعه داستان «پونز روی دم گربه» است که چندی پیش توسط انتشارات نگاه منتشر و در فروشگاه کتاب نشر آمه رونمایی شد.

نویسنده این کتاب در گفتگویی که پیش از انتشار این کتاب با خبرنگار مهر داشت، درباره این کتاب گفت: این رمان، اثری پلات‌محور و دارای المان‌هایی از ژانر موب است. داستان آن در چند کشور مختلف می‌گذرد و زنجیره‌ای از معماها را دنبال می‌کند. شخصیت‌محوری رمان هم در پی حل کردن این معماها به شناخت جدیدی از خود می‌رسد. نوشتن این رمان دو سال طول کشید و نگارشش را از کارگاه داستان‌نویسی حسن شهسواری در موسسه شهر کتاب آغاز کردم.

جلسات نقد اولی‌ها یکی از جلسات نقد ادبی در باشگاه کتاب تهران است که با هدف نقد و بررسی اولین رمان و مجموعه داستان‌های نویسندگان جوان برگزار می‌شود. پیش از این مجموعه داستان‌های «آقای قاضی چه حکمی می‌دهید؟» نوشته فرحناز علیزاده، «سرهنگ تمام» نوشته آتوسا افشین‌نوید و «فارسی بخند» نوشته سپیده سیاوش در قالب این جلسات مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند. چهارمین نشست از این جلسات نیز به نقد رمان «گلف روی باروت» اختصاص دارد که با حضور امیرعلی نجومیان و عباس پژمان، برگزار خواهد شد.

جلسه نقد این رمان روز شنبه 12 مرداد از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران واقع در زیر پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

کد خبر 2106805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha