۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

«یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم» به نقد اولی‌ها پیوست

«یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم» به نقد اولی‌ها پیوست

رمان «یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم» در قالب یکی از جلسات نقد اولی‌ها در باشگاه کتاب تهران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین نشست از سری نشست‌های نقد اولی‌ها، به بررسی رمان «یوسف‌‌آباد، خیابان سی سوم» نوشته سینا دادخواه اختصاص دارد که این جلسه با حضور امیرعلی نجومیان، عباس پژمان و نویسنده اثر برگزار خواهد شد.

داستان این رمان در 4 بخش و از زبان 4 راوی روایت می‌شود كه در يك آتليه عكاسی در يوسف آباد، خيابان سی و سوم كنار هم جمع می‌شوند. چاپ اول این رمان در سال 88 توسط نشر چشمه راهی بازار نشر شد.

جلسات نقد اولی‌ها یکی از جلسات نقد ادبی در باشگاه کتاب تهران است که با هدف نقد و بررسی اولین رمان و مجموعه داستان‌های نویسندگان جوان برگزار می‌شود. پیش از این مجموعه داستان‌های «آقای قاضی چه حکمی می‌دهید؟» نوشته فرحناز علیزاده، «سرهنگ تمام» نوشته آتوسا افشین‌نوید و «فارسی بخند» نوشته سپیده سیاوش در قالب این جلسات مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند. چهارمین نشست از این جلسات نیز به نقد رمان «گلف روی باروت» اختصاص داشت که با حضور امیرعلی نجومیان و عباس پژمان، برگزار خواهد شد.

نشست نقد و بررسی رمان «یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم» روز شنبه 9 شهریور از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران به نشانی زیر پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

کد خبر 2123706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha