۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

خدمت به مددجویان بهزیستی از زيباترين تجليات مهر و محبت آسماني است

خدمت به مددجویان بهزیستی از زيباترين تجليات مهر و محبت آسماني است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:خدمت به مددجویان بهزیستی از زيباترين تجليات مهر و محبت آسماني است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری دوشنبه‌شب در دیدار با کودکان بهزیستی بوشهر اظهار داشت: خوشحالم كه خداوند توفيق داد امسال نيز در ماه مبارك رمضان، مهمان شما باشم و صميمانه از مسئولان سازمان بهزيستي بوشهر و مسئولان هلال احمر و همه مسئولان و حاضر گرامي تشكر مي كنم كه اين فضاي صميمي و بي ريا و يك خانواده گرم و پر از عطوفت ايجاد كرديد، خدواند شما را حفظ كند و موفق بدارد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: يكي از زيباترين تجليات مهر و محبت آسماني، خدمت به مددجويان بهزيستي است و خداوند اين توفيق را به همه كس عطا نمي كند، مگر كساني كه شايسته اين امر هستند.

اين استاد درس اخلاق و خارج عنوان كرد: يكي از اوصاف خدا، مهرباني هست، رحمت هست، رحيم هست، مددكاري است، نصير هست، ناصر هست، راحم هست و شما عزيزان كه به مددجويان گرانقدر و بسيار دوست داشتني بهزيستي خدمت مي كنيد، همان تجلي رحمت، مهر و محبت خدايست به اين عزيزان و يكي از زيباترين آنهاست.

وي افزود: يكي از زيباترين تجليات مهر و محبت آسماني و الهي، خدمت به مددجويان بهزيستي است و بنده اميد دارم اين عزيزان با همكاري شما و ايمان، تقوا، اخلاق و پشتكارشان از بزرگان ايران بشوند و از نويسندگان، پزشكان، مهندسين و بسياري از افرادي كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موثر هستند قرارشان بدهد.

امام جمعه بوشهر عنوان كرد: با توجه به حجم مددجويان در استان بوشهر كه محدود هست، خيلي مناسب هست كه در يك برنامه‌ريزي بسيار مدون، در دو حوزه سخت افزاري و توسعه زيرساخت‌ها و عرصه نرم‌افزاري برنامه‌ريزي‌ها و به ويژه رشد در عرصه‌هاي آموزش و ارتقا سطح دانش مددجويان يك برنامه‌ريزي شود و خيلي خوب خوشحال شدم كه حضرتعالي اشاره كرديد مكاني كه در كنار ساحل بوشهر در دست ساخت است، تدوين مي‌كنيد كه يك مجتمع بسيار خوب براي عزيزان باشد.

آيت الله صفايي بوشهري گفت: استان بوشهر لايق هست كه با برنامه‌ريزي بهترين امكانات در خدمت مددجويان عزيز باشد، لذا با حضور حضرتعالي و همكارانتان اين نويد براي ما هست كه در يك افق نه چندان دور به اين مهم دست پيدا كنيم و خداوند شما را حفظ كند و موفق بدارد، اين عزيزان را من خيلي دوستشان مي دارم و گاهي اوقات نمازجمعه هم تشريف مي آورند و زيارتشان مي‌كنم و شما هر چقدر كه مي‌خواهيد به ولايت خدمت كنيد، به اين عزيزان خدمت كنيد و خدمت به اين عزيزان بهترين راه براي جلب محبت خداوند هست.

وي افزود: امام جعفر صادق (ع) فرمودند كه هر كسي در خدمت يك انسان مسلمان باشد، به همان مقدار زماني كه خدمت به آن شخص مي كند، خدا خدمت به او مي كند.

نماينده ولی فقیه  در استان و امام جمعه بوشهر در شامگاه دوشنبه 14 مردادماه 92 با كودكان و نوجوانان مستعد و فعال سازمان بهزيستي شهرستان بوشهر ديدار کرد و آنها را مورد تفقد قرار داد.

کد خبر 2111021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha