۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

خانیان به مهر خبر داد:

نگارش فیلمنامه‌ای درباره «رستم و سهراب»/ از سرنوشت آثارم در خانه کتاب بی‌خبرم

نگارش فیلمنامه‌ای درباره «رستم و سهراب»/ از سرنوشت آثارم در خانه کتاب بی‌خبرم

جمشید خانیان از نگارش فیلمنامه‌ای برای تولید یک اثر سینمایی بر مبنای داستان رستم و سهراب خبر داد.

جمشید خانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با انتظار بیش از یک سال خود برای انتشار مجموعه نمایشنامه‌هایش اظهار داشت: چهار نمایشنامه من با عناوین پنج‌شنبه، آداب جنگی‌کردن بلدرچین، نظریه دوشنبه و جزئیات یک شوخی کوچولو برای سفر به کهکشان یک سال است که برای انتشار در اختیار موسسه خانه کتاب قرار گرفته است.

وی گفت: من در یک سال گذشته از وضعیت انتشار این کتاب‌ها بی‌اطلاع بوده‌ام. نمی‌دانم این چهار اثر منتشر شده یا خیر. فکر می‌کنم حق مطلب این بود که ناشر لااقل به من در این زمینه اطلاع می‌داد، ولی شاید این رسم تاز‌ه‌ای در کار نشر باشد.

خانیان همچنین در مورد تازه‌ترین فعالیت ادبی خود نیز گفت: به تازگی مشغول تالیف یک فیلمنامه بر مبنای داستان رستم و سهراب شده‌ام که قرار است در قالب یک فیلم سینمایی ساخته شود.

وی تاکید کرد: بنا به درخواست سفارش‌دهنده این اثر امکان توضیح بیشتر در مورد مراحل ساخت این پروژه وجود ندارد.

آخرین اثر داستانی خانیان با عنوان «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده» سال گذشته در قالب طرح رمان نوجوان امروز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است که دومین اثر وی در قالب طرح رمان نوجوان امروز به شمار می‌رود.

کودکی‌های زمین، شب گربه‌های چشم سفید، خشایارشا، آریایی‌ها، شبی که جرواسک نخواند، لاک پشت فیلی و ناهی از دیگر آثار منتشر شده خانیان در سال‌های گذشته است.

کد خبر 2114298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha