۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

غلامرضا بهروان تاکید کرد:

جام حذفی پیش از اتمام لیگ به پایان می‌رسد/ تکلیف بدهکاران مشخص شود

جام حذفی پیش از اتمام لیگ به پایان می‌رسد/ تکلیف بدهکاران مشخص شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر اینکه قرعه کشی جام حذفی به صورت تصادفی انجام گرفت و توازن در دو سوی جدول رعایت شد، گفت: ما به گونه برنامه‌ریزی کردیم که جام حذفی قبل از پایان لیگ خاتمه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایندگان اکثر تیم‌ها حضور داشتند و قرعه کشی خوبی صورت گرفت. نسبت به سال گذشته تفاوت‌های ایجاد کردیم، امسال 33 تیم به عنوان قهرمان استان‌ها، 28 تیم از لیگ دو، 26 تیم از لیگ یک و 16 تیم از لیگ برتر حضور دارند.

وی افزود: مشکل ما وضعیت تیم‌های بدهکار است که البته در قرعه کشی آنها را شرکت دادیم ولی برخی از این تیم‌ها رای قطعی دارند و تعلیق هستند. ما با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی داشتیم که عصر امروز در همین رابطه تشکیل جلسه داریم. خوشبختانه وضعیت لیگ برتری‌ها تعیین شده و این جلسه برای تیم‌های لیگ یک و دو است.

مسئول کمیته مسابقات لیگ ادامه داد: مثل همه دنیا قرعه کشی به صورت رندم انجام گرفت تا همه چیز تصادفی باشد ولی خوشبختانه در دو سوی جدول توازن برقرار شد. ما به گونه برنامه‌ریزی کردیم که جام حذفی قبل از پایان لیگ خاتمه یابد و من قول می‌دهم این کار را انجام دهم.

وی در خصوص تیم های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: هر چند نمایندگان این باشگاه‌ها در جلسه حضور نداشتند ولی اگر آنها حریفان خود را شکست دهند تا فینال به یکدیگر برخورد نخواهند کرد. سپاهان و تراکتورسازی نیز در دو سوی جدول حضور دارند که این کار را زیباتر می‌کند. البته جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و نمی‌توان به گذشته اکتفا کرد.

بهروان در خصوص تعداد تیم‌های بدهکار اظهار داشت: بهتر است بپرسیم چه تعداد تیم بدهکار نداریم. این قضیه در لیگ برتر حل شده چرا که آنها درآمد دارند ولی در لیگ یک و دو خبری از درآمدزایی نیست. به هر حال با هر بازیکن حق الناس است و باید اراده‌ای از سوی مدیران باشگاه‌ها برای پرداخت آن وجود داشته باشد که من اینگونه نمی‌بینم.

وی ادامه داد: در رقابتهای امسال 103 تیم شرکت کرده‌اند که من به عنوان رئیس سازمان مسابقات از همه تیم‌های حاضر در مراسم قرعه کشی و دیگر تیم‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند اما در این مراسم حضور ندارند صمیمانه می‌خواهم اگر قصد انصراف دارند، در همین مراسم اعلام کنند تا با مشکلات سال گذشته مواجه نشویم. البته در همین آئین نامه اعلام شده تیم های لیگ یک، دو و برتر ملزم به حضور در جام حذفی هستند.

مسئول کمیته مسابقات لیگ در پایان گفت: در حال حاضر تیمداری بسیار سخت شده و هزینه‌هایی دارد. باید به هم کمک کنیم و در فوتبال هزینه‌ها را پائین بیاوریم تا قابلیت رقابت برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد و در واقع توازن در فوتبال کشور برگزار شود. فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و همچنین سازمان لیگ آزادگان دوست ندارند که هیچ تیمی منحل شود و یا به مشکل بخورد زیرا اگر این اتفاق بیافتد، در شرایط فوتبال ما به سادگی از صحنه روزگار محو خواهد شد و چه بسا که تیم‌های بازیکن ساز و بسیار خوبی مثل بانک ملی، بانک تجارت، دارایی، پورا، هما و دیگر تیم‌های نظیر آنها منحل شدند.
 

کد خبر 2118433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha