۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

در مراسم قرعه‌کشی مطرح شد؛

فینال جام حذفی تک بازی است/ قانون جدید برای استفاده از خارجی‌ها

فینال جام حذفی تک بازی است/ قانون جدید برای استفاده از خارجی‌ها

طبق اعلام مسئولان کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال دیدار نهایی بیست و هفتمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور بصورت تک حذفی برگزار می‌‍شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست و هفتمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار نهایی این جام قطعا بصورت تک حذفی برگزار می‌شود.

بر این اساس، در صورتیکه تیم‌های راه یافته به فینال متعلق به یک استان باشند، دیدار فینال در صورت تائید شورای تامین آن استان، در ورزشگاه همان استان برگزار می‌شود و هزینه‌های آن بین دو تیم تقسیم می‌شود اما در صورت صعود دو تیم غیر هم استانی به دیدار نهایی، این مسابقه با توافق فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مسئولان دو باشگاه در زمینی بی‌طرف انجام خواهد شد و هزینه‌ها باز هم بین این دو تیم تقسیم می‌شود.

البته در صورتیکه باشگاه‌های فینالیست در خصوص محل برگزاری مسابقه فینال به توافق نرسند، محل برگزاری این بازی توسط مسئولان فدراسیون فوتبال مشخص شده و هیچکدام از باشگاه‌های فینالیست نمی‌توانند به این مسئله اعتراض کنند.

همچنین تیم‌های می‌توانند از بازیکنان خارجی جدید تنها برای حضور در مسابقات جام حذفی استفاده کنند که این مسئله منوط به دریافت ITC و مجوزهای دیگر جهت استفاده قانونی از این بازیکنان خواهد بود.

اخطارها و اخراج‌ها هم تنها مربوط به این جام است و بازیکنان پس از در یافت دو کارت زرد، نمی‌توانند در مرحله بعدی تیم خود را همراهی کنند.

کد خبر 2118469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha