۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۰

امیر قلعه‌نویی مطرح کرد:

بوریرام را با حمایت 70 هزار تماشاگر می‌بریم/ من و دایی دلمان برای فوتبال می‌سوزد

بوریرام را با حمایت 70 هزار تماشاگر می‌بریم/ من و دایی دلمان برای فوتبال می‌سوزد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد خیلی‌ها آرزو می‌کنند این تیم موفق نشود، گفت: امروز استقلال مهم نیست بلکه نام ایران مطرح است. این استقلال ایران است نه تهران و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین عصر امروز دوشنبه این تیم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از برد مقابل داماش تمرینات خوبی انجام دادیم و اعتقاد دارم همیشه پیروزی‌ قبل از دیدارهای حساس، شرایط تیم را خیلی بهتر می‌کند.

وی با تشکر از تیم پزشکی که برای رفع مصدومیت بازیکنان این تیم تلاش کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه آندرانیک تیموریان به این بازی نمی‌رسد زیرا سلامتی آن برای ما مهمتر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر به این مسئله اشاره کرده که خیلی‌ها آرزوی موفقیت تیم استقلال را ندارند و ادامه داد: من و بازیکنان تیم تصمیم گرفته‌ایم بازی خوبی را برابر بوریرام انجام دهیم که این مهم تنها با تلاش بدست می‌آید و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم، زیرا امروز استقلال مهم نیست بلکه نام ایران مطرح است. این استقلال ایران است نه تهران.

وی بوریرام را تیمی قدرتمند خواند و افزود: این تیم در 7 بازی گذشته، 8 گل زده و 7 گل خورده است. البته بازی این تیم برابر اف سی سئول کره‌جنوبی را آنالیز کردیم. آنها خیلی خوب جمع می‌شوند. ضمن اینکه 5-6 بازیکن خارجی دارد اما من نمی‌دانم از چند نفر از این بازیکنان خارجی برابر ما استقاده خواهند کرد.

قلعه‌نویی همچنین اضافه کرد: دو بازی این تیم در لیگ تایلند و همچنین دیدار با بنیادکار در مرحله گذشته لیگ قهرمانان آسیا را آنالیز کرده‌ایم و باید بگویم مقابل تیم قدرتمندی به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به قهرمانی استقلال در آسیا امیدوار هستید؟، اظهار داشت: رسیدن به این هدف بسیار سخت است اما بازیکنان ما توان و قابلیت رسیدن به این موفقیت را دارند. امیدوار هستیم چهارشنبه شب با حضور بیش از 70 هزار تماشاگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم ‌در بازی‌های این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا که بصورت حذفی برگزار می‌شود، شانس هم دخیل خواهد بود.

وی در ادامه این گفتگو در خصوص اینکه آیا حاشیه‌های روزهای اخیر تمرکز شما را برای این بازی به هم نزده است، تصریح کرد: خیلی‌ها دنبال این بودند که تمرکز من را به هم بزنند اما اگر حرفی ‌می‌زنم، دلم برای کشورم می‌سوزد. من اطلاعاتی دارم که بعدا ان شاء الله در اختیار دوستان قرار خواهم داد.

قلعه‌نویی اضافه کرد: بعضی از آقایان طوری در مورد من صحبت می‌کنند که انگار 2-3 سال بیشتر فوتبال بازی نکردم و فوتبالی نیستم اما خدا را گواه می‌گیرم که توپ‌ها کیفیت ندارد و تنها من و علی دایی در این خصوص صحبت کردیم زیرا دلمان می‌سوزد، همانطور که چندی پیش در خصوص زمین چمن ورزشگاه آزادی تنها من صحبت کردم اما دیگران سکوت کردند.

شما از یک برند حمایت می‌کنید و دایی هم شرکت تولیدی دارد، خیلی‌ها این مسئله را دلیل انتقاد شما از توپ آلشپورت عنوان کرده‌اند که وی به این مسئله اینگونه واکنش نشان داد: اصلا بحث ما بحث برند نیست، من دو آدرس به شما می‌دهم، یکی آقای باغ آبادی در تبریز و یکی هم آقای نیکان صاحب یک موسسه خیریه. از این دو عزیز سوال کنید که آقای ساعدی‌فر چقدر در امور خیریه شرکت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: من با ساعدی‌فر دوستی قدیمی دارم اما خدا را شاهد می‌گیرم که نه توپ‌ها و نه لباس‌ها کیفیت ندارد. اگر قرار است در شهرستان لباس سفید بپوشیم، باید در تمرینات نیز همین لباس را بپوشیم. من دنبال برند نیستم بلکه دلم برای مملکتم می‌سوزد و دوست دارم ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم.

کد خبر 2118825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha