۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۴۹

جواد نکونام:

بوریرام حریف ساده‌ای نیست/ باید بازی به بازی پیش برویم

بوریرام حریف ساده‌ای نیست/ باید بازی به بازی پیش برویم

هافبک شماره 6 تیم استقلال با اشاره به آمادگی بازیکنان این تیم اعلام کرد: تیم بوریرام تایلند حریف ساده‌ای نبوده و قطعا لیاقت داشته که به این مرحله از مسابقات رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در پایان تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با بوریرام تایلند ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر شرایط استقلال خوب است و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب، بتوانیم حریف تایلندی را شکست دهیم.

وی همچنین افزود: تیم بوریرام تایلند حریف ساده‌ای نبوده و قطعا لیاقت داشته که با پشت سرگذاشتن حریفان مطرح، به این مرحله از مسابقات صعود کرده است.

هافبک شماره 6 تیم استقلال در مورد اینکه این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود هم اظهار داشت: به نظر من باید مرحله به مرحله جلو برویم. فکر کردن به قهرمانی از امروز درست نیست زیرا باید بازی به بازی پیروز شویم تا این هدف برسیم.

نکونام همچنین بر آمادگی بالای بازیکنان استقلال برای موفقیت در بازی روز چهارشنبه و دیدارهای آینده این تیم در رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و بوریرام تایلند در بازی رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:15 دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2118869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha