۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷

محمد رویانیان عنوان کرد:

شرایط انتقال سه بازیکن پرسپولیس به تیم پرتغالی/ 6 تایی‌ها باید تاریخی بماند!

شرایط انتقال سه بازیکن پرسپولیس به تیم پرتغالی/ 6 تایی‌ها باید تاریخی بماند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط انتقال سه بازیکن تیم فوتبال این باشگاه به تیم پرتغالی را تشریح کرد و البته برای دیدار روز جمعه پیش رو با استقلال هم برای آبی‌پوشان کری خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه در باشگاه پرسپولیس قرارداد انتقال سه بازیکن جوان این تیم برای حضور در تیم بیرامار پرتغال امضا شد. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: ما این موضوع را چند ماه پیگیری کردیم. دیشب هم که با تیم فولاد بازی داشتیم، نگران بودم اگر ببازیم چگونه این مراسم را برگزار کنیم متاسفانه نگاه نتیجه‌گرایی در همه جای دنیا همین است و تیمی که می بازد، 48 ساعت در کما است!

وی ادامه داد: خدا را شکر که هم مسابقه را بردیم، هم الان قرارداد سه بازیکن پرسپولیس برای حضور در لیگ پرتغال امضا می شود و هم عصر امروز رستوران های زنجیره ای ما در شیراز افتتاح می شود. نگرانی من این است که نتایج مسابقات ما این کارها را تحت تاثیر قرار بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برشمردن اقداماتش در این باشگاه از جمله افتتاح آکادمی بعد از 50 سال، تشکیل شورای آکادمیک، ایجاد آکادمی های استانی، تاسیس دانشگاه و اعزام مربیان پرسپولیسی به برزیل خاطر نشان کرد: امروز هم که سه بازیکن جوان و مستعد ما به لیگ پرتغال خواهند رفت تا هم آموزش فنی ببینند، هم دانش خود را بالاتر ببرند و هم زندگی حرفه ای فوتبال را بیاموزند. در هیچ کدام از این باشگاه های ایرانی چنین اتفاقاتی نیفتاده است و ما این کار را استارت زدیم.

رویانیان افزود: از امین پیشیار هم تشکر می کنم که با لطف و محبت خود و با عشقی که به توسعه فوتبال ایران در وجودش دارد ما را تحریک کرد تا ما بازیکنان را به پرتغال بفرستیم.

وی درباره نحوه قرارداد سه بازیکن پرسپولیس با باشگاه بیرامار گفت: پول قرارداد امسال این بازیکنان را باشگاه پرسپولیس پرداخت می کند و هزینه یکسال حضور آنها را در پرتغال، باشگاه بیرامار تقبل کرده است. اگر سال آینده این بازیکنان در بیرامار بمانند پول آنها را به ما می دهند، اما اگر این بازیکنان را به کشورهای دیگر بفروشیم در حق انتقال بازیکن سهیم هستیم در واقع 60 درصد قرارداد به ما می رسد و 40 درصد آن به باشگاه بیرامار. حالا ببینیم این بازیکنان عرضه دارند خودشان را در اروپا نشان بدهند یا خیر!

رویانیان در پایان درباره اینکه پیشیار رئیس هیات مدیره بیرامار در این نشست گفته سه بازیکن ایرانی را چشم بسته از پرسپولیس گرفته، خاطر نشان کرد: چشم بسته یک اصطلاح است، خرید این بازیکنان خیلی هم چشم بسته نبوده است. قرار بود ما هم از بیرامار بازیکن بگیریم ولی ما زرنگ تر عمل کردیم! کنعانی و اسماعیل زاده در تیم ملی جوانان و نوجوانان بازی کردند و مسئولان باشگاه آنها را از آنجا پسندیدند. کمدانی هم رزومه خوبی دارد و به گفته علی دایی بهترین بازیکن ایران می شود. در واقع این بازیکن را دایی معرفی کرده است.

به گفته رویانیان قرارداد باشگاه پرسپولیس با باشگاه بیرامار محدود به تبادل بازیکن نیست و شامل تبادل مربی، کارهای تجاری و بازرگانی هم می شود.

محمد رویانیان در خصوص کمک کردن باشگاه پرسپولیس به تیم ملی برای برپایی اردوی آماده‌سازی در پرتغال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: ما به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم حاضر هستیم به شما هواپیما داده و نیمی از هزینه هتل را هم بپردازیم ولی کفاشیان و نبی گفتند دیگر دیر شده است.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در دربی روز جمعه 6 گل به پرسپولیس بزند، اظهار داشت: ان شاء الله استقلال را می‌بریم اگر 6 تا بزنیم، دوباره آن نتیجه تکرار می‌شود. البته خداوکیلی حیف نیست آن 6 تایی تاریخی با یک 6 تایی دیگر از بین برود. همینکه 3-4 تا بزنیم و برنده شویم کافی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برد مقابل فولاد را ضرب شستی به استقلال دانست و خاطرنشان کرد: این 75 درصد پرسپولیس واقعی بود که ان شاء الله با تلاش بیشتر به صددرصد برسد که باید بازیکنان بخواهند تا این اتفاق رخ دهد.

رویانیان اضافه کرد: پرسپولیس با پیروزی برابر فولاد نشان داد می‌تواند نتایج بسیار خوبی را در لیگ امسال بدست آورده و در اوج آمادگی باشد. گله من این بود که بازیکنان در دیدارهای قبلی نخواسته بودند اما خوشحالم با مدیریت و درایت علی دایی، تیم به شرایط مطلوب رسید. خواستن یعنی اوج گرفتن.

وی به اظهار نظر علی فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه اگر پرسپولیسی‌ها از محمدرضا خلعتبری برابر استقلال استفاده کنند، از آنها به فیفا شکایت می‌کند، اینگونه واکنش نشان داد: آقای فتح‌‎الله‌زاده عزیز! آن موقعی که بازیکن محبوب من جواد نکونام را در یک روز به استقلال آوردید و بازی دادید می‌توانست، اما الان خلعتبری نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: داور بازی فولاد با پرسپولیس روی امید عالشیاه زوم کرده بود تا اخراج شود. من تبریک می‌گویم، این توانایی داور بود.

کد خبر 2126359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha