۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

محمد رویانیان با مهر مطرح کرد:

آخرین وضعیت خلعتبری با پرسپولیس/ تدابیر ویژه برای دیدار با استقلال

آخرین وضعیت خلعتبری با پرسپولیس/ تدابیر ویژه برای دیدار با استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از شرایط روحی حاکم بر کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه قبل از دیدار برابر استقلال به آخرین وضعیت حضور خلعتبری در این تیم اشاره کرد و گفت: تقریبا همه کارها انجام شده و باشگاه عجمان فسخ نامه قرارداد با خلعتبری را برای ما ارسال کرده اما باید امور مربوط به ثبت نام در پایگاه نقل و انتقالات فیفا انجام شود.

محمد رویانیان صبح امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب از روند انتقال محمدرضا خلعتبری به تیم فوتبال پرسپولیس ابراز رضایت کرد و گفت: کارهای اداری و مالی مربوط به این انتقال انجام شد و باشگاه پرسپولیس پول مورد نظر باشگاه اماراتی را پرداخت کرد. این باشگاه هم فسخ نامه قرارداد خلعتبری را برای ما ارسال کرد. تنها کاری که باقی مانده این است که باید در پایگاه نقل و انتقالات فیفا TMS این انتقال ثبت شود. اگر این کار هم انجام شود خلعتبری مشکلی برای بازی در دیدار برابر استقلال نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر شفاف سازی شرایط انتقال محمدرضا خلعتبری تاکید کرد و گفت: همانطور که قبلا نیز گفته بودم مبلغ پرداختی باشگاه پرسپولیس به خلعتبری 650 میلیون است که برای زدن بالای 10 گل و صعود تیم به لیگ قهرمانان آسیا هم پاداش هایی را برای این بازیکن در نظر گرفته ایم که مجموع دریافتی وی از باشگاه در پایان سال اول 800 میلیون خواهد بود. ضمن اینکه قرارداد ما با این بازیکن دو ساله است که همین امر برای پرسپولیس یک اتفاق مثبت خواهد بود.

رویانیان با بیان اینکه خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند گفت: بعد از پیروزی که برابر فولاد کسب کردیم خدا را شکر تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی در بهترین شرایط روحی قرار دارند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا بتوانند در دیدار برابر استقلال هم نتیجه لازم را بگیرند و باعث خوشحالی هواداران شوند. ما هم تلاش می کنیم همه شرایط لازم برای برگزاری مطلوب این دیدار را فراهم کنیم که تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده خواهد شد و تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از غیبت امید عالیشاه به عنوان یکی از افسوس هایش برای دیدار با استقلال یاد کرد و گفت: این بازیکن دارای انگیزه بسیار زیادی برای این بازی بود و در طول دیدارهایی هم که این فصل برای پرسپولیس انجام داد نشان داد از چه توانایی بالایی برخوردار است. متاسفانه امید را برای دیدار با استقلال محروم کردند. به نظر من عالیشاه می توانست در این دیدار استقلالی ها را اذیت کند چرا که از انگیزه و توان فنی بالایی برخوردار بود.

محمد رویانیان در پایان گفت: امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی بتوانیم در روزهای باقی مانده به بهترین شکل ممکن خود را برای برگزاری دربی آماده کنیم و با پیروزی در این بازی دل هواداران را شاد کنیم. می دانم که علی دایی و بازیکنان هم اهمیت این بازی را می دانند و تلاش خواهند کرد بهترین بازی و عملکردشان را در دیدار روز جمعه به نمایش بگذارند.

کد خبر 2126982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha