۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

محمد رویانیان:

خلعتبری منعی برای بازی‌ برابر استقلال ندارد/ نباید انتظارات را بالا برد

خلعتبری منعی برای بازی‌ برابر استقلال ندارد/ نباید انتظارات را بالا برد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه خوشحال است پس از دو سال پیگیری، محمدرضا خلعتبری با تیم فوتبال این باشگاه قراردادی دو ساله بسته است، گفت: گذشت خلعتبری از میلیاردها تومان پول در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد شد. در صورتی که مجوز بازی او برسد این بازیکن هیچ مشکلی برای حضور در دیدار برابر استقلال نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان پس از امضای قرارداد دو ساله با محمدرضا خلعتبری با تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: آرزوی دو ساله‌ام بود که محمدرضا خلعتبری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، چرا که هواداران و مربیان پرسپولیس خواهان حضور او در این تیم پرطرفدار بودند.

وی افزود: فصل قبل نتوانستم خلعتبری را به پرسپولیس بیاورم. امسال اما از تیر ماه شخصا با باشگاه عجمان و مدیر برنامه‌های خلعتبری در امارات جلساتی داشتم. ما روی قیمت مشکل داشتیم و به توافق نرسیدیم اما خلعتبری پس از تغییر نام لیگ این کشور قاطعانه به من گفت: مرا بیاورید پرسپولیس.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پس از این صحبت مذاکرات ما از سر گرفته شد و هم باشگاه عجمان همکاری کرد و 400 هزار دلار تخفیف داد و هم خلعتبری تخفیف بسیار خوبی به ما داد. جا دارد هم از مدیران باشگاه عجمان و هم از این بازیکن ملی‌پوش و مدیر برنامه‌هایش و تمام کسانی که ما را در این راه یاری دادند، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: خلعتبری با پرسپولیس برای سال اول قراردادی 650 میلیون تومانی بست که 150 میلیون نیز در صورت راهیابی پرسپولیس به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی او به این بازیکن تعلق می‌گیرد. ما با خلعتبری قراردادی دو ساله بستیم. مبلغ قرارداد سال اول او را شفاف گفتم و باید بگویم مبلغ قرارداد سال دومش با پرسپولیس متفاوت است.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که خلعتبری از میلیاردها تومان پول به خاطر کشورش و پرسپولیس گذشت کرده، خاطرنشان کرد: در واقع خلعتبری حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر کرد. این کار او جای تقدیر و تبریک دارد. خلعتبری دست به کار بزرگی زد و اگر منصف باشیم باید بگویم این اقدام و گذشت او در تاریخ فوتبال ما ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌داند بار دیگر از حسین هدایتی تشکر و تقدیر کند، هرچند این باشگاه اسپانسر دیگری هم دارد که از آن رونمایی خواهد کرد، یادآور شد: قرارداد خلعتبری در هیات فوتبال و سازمان لیگ ثبت خواهد شد و اقدامات لازم برای دریافت ITC و ثبت قرارداد در سیستم TMS فیفا و دریافت مجوز از فدراسیون بین‌المللی فوتبال ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین ادامه داد: قاطعانه باید بگویم خلعتبری برای بازی کردن در دربی به محض دریافت ITC هیچ مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید علی دایی می‌تواند در دربی به میدان برود. بد نیست بگویم فصل گذشته در تاریخ دوم بهمن ماه، ولاتکو بازیکن مقدونیه‌ای با پرسپولیس قرارداد بست و ITC او را با پیگیری فراوان دریافت کردیم و کارت بازی ولاتکو برای حضور در دربی که ششم بهمن بود، صادر شد اما این بازیکن به علت سرماخوردگی در لیست 18 نفره قرار نگرفت و خلعتبری نیز چون از سهمیه بازیکن آزاد استفاده نکرده‌ایم، پس از دریافت ITC هیچ منعی برای بازی کردن در دربی ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس با بازیکنان جوان و و توانمندی که در اختیار دارد و با بهره‌گیری از علی دایی و کادر فنی مجرب، مدعی قهرمانی است و آمدن خلعتبری هم علاوه بر اقدامی ملی در راستای تقویت تیم پرسپولیس صورت گرفته است. البته فراموش نکنید پرسپولیس ستاره‌های زیادی دارد و خلعتبری هم به جمع سایر ستارهای تیم پیوسته است.

رویانیان افزود: در فصل گذشته پرسپولیس در پست هافبک دفاعی مشکل داشت اما امسال با وجود رضا حقیقی، مهرداد کفشگری و قاسم دهنوی، هافبک دفاعی به نقطه قوت تیم تبدیل شده است. در پست هافبک هجومی، بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشی مثل محمد نوری و غلامرضا رضایی را داریم که مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته جوان‌های مستعد و توانمندی را در اختیار داریم که همه تیم‌ها بدنبال جذب آنها بودند و می‌بینیم که نفراتی مثل عالیشاه، صادقیان و غریبی توانسته‌اند در زمره بهترین‌های فصل باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در خط حمله نیز باتجربه‌هایی مانند سیدصالحی و نوروزی و جوان‌های پر تلاش و توانمندی مثل عباس‌زاده و شاکری را داریم و حالا خلعتبری هم با توانایی‌های خود به این مجموعه اضافه شده و امیدواریم پرسپولیس بتواند در فصل جاری به روزهای اوج خود بازگشته و بهترین لحظات را برای هواداران رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال هدفمند، با برنامه و اصولی بسته شده و تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌های مطرح و تاثیرگذار با نظر آقای دایی جذب شده‌اند و خلعتبری هم یکی از نفراتی خواهد بود که همچون سایر نفرات می‌تواند به تیم کمک کند. ضمن اینکه خلعتبری تنها برای دربی جذب نشده و نباید انتظارات را بیش از حد از این بازیکن بالا برد.

رویانیان در پایان گفت: با تدابیر  علی دایی، پرسپولیس از نظر فنی و انضباطی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و حرف اول و آخر را در تیم علی دایی می‌زند. اقتدار و تدابیر دایی توانسته تیم را در آرامش نگه دارد و ما حتی وقتی که غافلگیرانه به نفت تهران باختیم اثری از حاشیه‌ها نبود و آرامش در تیم برقرار بود و این موضوع نشان از حاکم شدن انضباطی تیمی و برنامه محوری دارد.

 

کد خبر 2127283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha